PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Kultura i Edukacja
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
4(134)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4(134)
artykuł:
Young Adults in the Process of Academic Education and Shaping Their Life Project
(
Suchodolska J.
), s. 153-166
artykuł:
The Possibility for a Teacher to Reduce a Sense of Helplessness in Polish Language and Maths Lessons in the Fifth Year of Learning in Primary School
(
Deptuła M.
,
Borsich S.
), s. 71-88
artykuł:
The Impact of COVID-19 on Adult Education: Insights from Slovenia
(
Radovan M.
,
Klemenčič S.
,
Možina T.
), s. 212-228
artykuł:
The Experience of Young Adults in Heading toward the “New Normal”: “I Can Imagine Myself Getting Old with a Mask on My Face”
(
Vaičekauskaitė R.
,
Stewart J.
,
Gedrimė L.
,
Babarskienė J.
), s. 187-211
artykuł:
The Dispute about the Future: Anthropocene and Sustainability as a Challenge
(
Wulf C.
), s. 13-24
artykuł:
Steven K. Kapp (Ed.), Autistic Community and the Neurodiversity Movement: Stories from the Frontline, Palgrave Macmillan, Singapore 2020, pp. 330
(
Masiak E. M.
), s. 287-294
artykuł:
“Project: My Class”: Neoliberal Vision of the Teaching Profession
(
Wawrzyniak-Beszterda R.
), s. 167-183
artykuł:
“Press Y to Quit the Game, or X to Resume…”: On Game Culture in the Context of Hermeneutics of Didactical Experience
(
Androsiuk Ł. W.
), s. 123-138
artykuł:
Positive Approach to Youth Studies: An Educational Perspective
(
Sawicki K.
), s. 139-152
artykuł:
Inequalities in Albanian Education: Evidence from Large-Scale Assessment Studies
(
Shahini A.
), s. 40-70
artykuł:
Emotional Culture as a Context of Education: Why Emotional Culture is Important for Pedagogy?
(
Przybylska I.
), s. 89-104
artykuł:
Embodying Reflective Learning in Social Work Education
(
Dychawy Rosner I.
), s. 25-39
artykuł:
Educational and Social Support for Children during the Pandemic Provided by Young Volunteers Working in the Dialog Foundation in Białystok: Research Report
(
Butarewicz-Głowacka A.
), s. 240-257
artykuł:
Construction of Non-heteronormativity in Children’s World: Analysis of Selected Books for Children
(
Zamojska E.
), s. 105-122
artykuł:
Changing the Manner of Teaching Mathematics in the Pandemic Era as a Chance to Reduce School Failures
(
Remża P.
), s. 258-275
artykuł:
Challenges of Students in Online Learning
(
Tartari E.
,
Kashahu L.
), s. 229-239
artykuł:
Anja Pabel, Josephine Pryce, and Allison Anderson (Eds.), Research Paradigm Considerations for Emerging Scholars, Channel View Publications, Bristol–Blue Ridge Summit 2021, https://doi.org/10.21832/9781845418281
(
Ligus R. M.
), s. 279-286
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.