PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Kultura i Edukacja
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
3(133)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(133)
artykuł:
Zmiany w jakości kształcenia akademickiego w dobie pandemii COVID-19
(
Czapiewska G.
), s. 50-63
artykuł:
Trauma COVID-19 w polskich metropoliach – przypadek Krakowa
(
Długosz P.
), s. 24-49
artykuł:
Sztuka i nauka formułowania pytań w badaniach ilościowych . Nowa rzeczywistość, nowe wyzwania
(
Mider D. D.
), s. 243-258
artykuł:
Rozwój kompetencji społecznych studentów w dobie nauczania online
(
Franczyk A.
,
Rajchel A.
), s. 148-168
artykuł:
Profilaktyka społeczna jako działalność intensyfikująca odporność psychiczną
(
Łukowski K.
), s. 211-225
artykuł:
Postawa twórcza pracowników organizacji a ich nadzieja na sukces
(
Kuśpit M. A.
), s. 226-242
artykuł:
Od maturzysty do studenta – zdalna edukacja w perspektywie studentów I roku studiów
(
Konieczny J.
), s. 134-147
artykuł:
Nauczanie metrologii wielkości geometrycznych w czasie pandemii – analiza możliwości i efektów kształcenia
(
Kaźmierczak M.
,
Kolka A.
), s. 184-198
artykuł:
Nauczanie języków skandynawskich w dobie pandemii – (konieczne) zmiany w programie nauczania, ich pozytywne i negatywne aspekty
(
Kaźmierczak P.
,
Sworowska A.
), s. 169-183
artykuł:
Kształcenie zdalne studentów pedagogiki w czasie pandemii COVID-19 – rozważania empiryczne
(
Pituła B.
,
Grzyb B.
), s. 88-116
artykuł:
Kształcenie akademickie w warunkach zagrożenia epidemicznego COVID-19 – perspektywa studentów i wykładowców
(
Detyna B. K.
), s. 64-87
artykuł:
Korzyści i zagrożenia zdalnego nauczania z perspektywy studentów oraz nauczycieli akademickich wybranych krakowskich uczelni
(
Potera A.
), s. 11-23
artykuł:
Edukacja rachunkowości w czasach pandemii – wirtualny wymiar dydaktyki i wnioski na przyszłość
(
Kłobukowska J.
), s. 199-210
artykuł:
Dydaktyka zdalna w czasach pandemii COVID-19 – opinie studentów, wnioski, implikacje praktyczne. Raport z badań
(
Waligóra A.
), s. 117-133
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.