PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Kultura i Edukacja
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
3(121)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(121)
artykuł:
Wielowymiarowe poczucie tożsamości społeczno-kulturowej. Idea i badanie. Perspektywa pedagogiczna
(
Sobecki M.
), s. 85-103
artykuł:
Tadeusz Lewowicki, Alina Szczurek-Boruta, Anna Szafrańska, Sfery życia duchowego dzieci, młodzieży i dorosłych – studium z pogranicza polsko-czeskiego, t. 4: O nauczycielach, ich spostrzeganiu świata społecznego i aktywności, Toruń 2017, Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 208
(
Jas K.
), s. 258-260
artykuł:
Szkoła jako przestrzeń współpracy i otwartości wobec dziecka z rzadką chorobą genetyczną
(
Klajmon-Lech U.
), s. 159-170
artykuł:
Singapur – azjatycki model wielokulturowości
(
Rabczuk W.
), s. 11-27
artykuł:
Robert J. Sternberg, Linda Jarvin, Elena L. Grigorenko, Mądrość, inteligencja i twórczość w nauczaniu. Jak zapewnić uczniom sukces, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2018, ss. 216
(
Zińczuk M.
), s. 247-257
artykuł:
Od zaangażowanego uczestnictwa do biernego krytykanctwa. Aktywność, oceny i opinie nauczycieli z pogranicza polsko-czeskiego
(
Szafrańska A.
), s. 171-183
artykuł:
Kulturowe cele rozwoju naukowego. Misja uniwersytetu w koncepcji José Ortegi y Gasseta
(
Charchuła J.
), s. 231-243
artykuł:
Kultura szkoły stymulująca kształtowanie uczącej się wspólnoty
(
Cudowska A.
), s. 129-141
artykuł:
Kreowanie przestrzeni międzykulturowej na Wileńszczyźnie
(
Szerląg A.
), s. 28-41
artykuł:
Komunikacja społeczna a standard wielokulturowości. Hybrydalne artefakty w kulturze
(
Misiejuk D.
), s. 69-84
artykuł:
Kompetencje społeczne i międzykulturowe nauczycieli i pedagogów w świetle badań własnych
(
Badowska M.
), s. 184-200
artykuł:
Idea zrównoważonego rozwoju w kształceniu studentów kierunków nauczycielskich
(
Rogalska-Marasińska A.
), s. 104-125
artykuł:
Globalne pogranicza społeczno-kulturowe jako przestrzenie socjalizacji i wychowania
(
Błeszyńska K. M.
), s. 42-54
artykuł:
Edukacja wspierająca rozwój młodzieży i jej uwarunkowania – raport z badań na pograniczu południowym
(
Szczurek-Boruta A.
), s. 142-158
artykuł:
Edukacja międzykulturowa w przedszkolu – raport z badań nauczycieli
(
Twardzik A.
), s. 218-230
artykuł:
Edukacja międzykulturowa w procesie wspierania rozwoju tożsamości w warunkach wielokulturowości
(
Nikitorowicz J.
), s. 55-68
artykuł:
Animacja społeczno-kulturalna w środowisku zróżnicowanym etnicznie i kulturowo
(
Nycz E.
), s. 201-217
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.