PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Kultura i Edukacja
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
6(106)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6(106)
artykuł:
Economic Sociology during and after Crisis
(
Nawojczyk M.
), s. 11-17
artykuł:
An Introduction to Socio-Economic Structuralism
(
Tittenbrun J.
), s. 18-39
artykuł:
National Currencies and National Identities: Historical Origins and Ironies of the Neoliberal Baltic Model
(
Norkus Z.
), s. 40-66
artykuł:
Real Estate Markets and Financial Crises – From the “Gründerkrise” to the “Subprime Mortgage Crisis”
(
Droste L.
), s. 67-88
artykuł:
Employees’ Attitudes towards Organisational Change: An Explanatory Model Proposal
(
Nowak W.
), s. 89-104
artykuł:
Are Daily Deals a Way to Cope with the Crisis?
(
Mortara A.
,
Ardizzone A.
), s. 105-121
artykuł:
Digital Technologies and Socialization. Notes from the SMILEY Project
(
Kaczyński G. J.
,
Gamuzza A.
), s. 122-143
artykuł:
The Social Capital of Internet Users – A Diagnosis of Diversity
(
Jeran A.
), s. 147-158
artykuł:
Commodification of Labour in the Post-Socialist State. Liberal-Democratic versus Centralised-Autocratic Model of Society in Social Awareness
(
Herudziński T.
), s. 159-172
artykuł:
Foundations of Nazi Cultural Policy and Institutions Responsible for Its Implementation in the Period 1933–1939
(
Grochowina S.
,
Kącka K.
), s. 173-192
artykuł:
Public Participation as an Element of Social Security
(
Urbański D.
), s. 193-203
artykuł:
The Significance of Cultural Component in Foreign Language Teaching
(
Łazicka M.
), s. 204-217
artykuł:
Special Education in the Twenty-Second Century?
(
Zaorska M.
), s. 218-239
artykuł:
Łukasz Aftelowicz, Krzysztof Pietrowicz, Maszyny społeczne. Wszystko ujdzie, o ile działa [Social Machines: Anything Goes, as Long as It Works], Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, pp. 530
(
Królewski J.
), s. 243-246
artykuł:
Łukasz Aftelowicz, Krzysztof Pietrowicz, Maszyny społeczne. Wszystko ujdzie, o ile działa [Social Machines: Anything Goes, as Long as It Works], Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, pp. 530
(
Kułakowski K.
), s. 247-250
artykuł:
Łukasz Aftelowicz, Krzysztof Pietrowicz, Maszyny społeczne. Wszystko ujdzie, o ile działa [Social Machines: Anything Goes, as Long as It Works], Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, pp. 530
(
Songin-Mokrzan M.
), s. 251-253
artykuł:
Łukasz Aftelowicz, Krzysztof Pietrowicz, Maszyny społeczne. Wszystko ujdzie, o ile działa [Social Machines: Anything Goes, as Long as It Works], Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, pp. 530
(
Rudnicki S.
), s. 254-257
artykuł:
Sociology Is out of Joint: A Response to Reviews of Maszyny społeczne
(
Aftelowicz Ł.
,
Pietrowicz K.
), s. 258-263
artykuł:
Marcin Zaremba, The Great Terror. Poland 1944–1947. Popular Reaction to Crisis, Kraków 2012, pp. 696
(
Gaca A.
,
Naworski Z.
), s. 267-274
artykuł:
Karolina Burno, Blog as a New Form of Political Communication on the Example of Platforma Obywatelska Politicians’ Blogs (2004 – 2010), Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2013, pp. 116
(
Hrehorowicz A.
), s. 275-281
artykuł:
Łukasz Smalec, Kultura strategiczna Stanów Zjednoczonych. U źródeł [Strategic Culture of the United States of America. At the Sources], Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2013, pp. 134
(
Seklecka N.
), s. 282-285
artykuł:
Katarzyna Wrońska, Pedagogika klasycznego liberalizmu w dwugłosie John Locke i John Stuart Mill [The Pedagogy of Classical Liberalism in Dialogue John Locke and John Stuart Mill], Jagiellonian University Press, Kraków 2012, pp. 269
(
Duszyńska J.
), s. 286-294
artykuł:
“Sociology of Music in Theory and Practice” – Focus Group Summary Report from the 15th Sociological Meeting in Szczecin
(
Nowakowska-Kutra A.
), s. 295-301
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.