PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Kultura i Edukacja
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
5(105)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5(105)
artykuł:
From the Analysis of Pedagogical Discourse to a Reflection on the Integration of Knowledge about Youth
(
Ostrowicka H.
), s. 5-23
artykuł:
Active Aging in a Global Culture. Do We Live in an Age-friendly Environment?
(
Błachnio A.
,
Maliszewski W.
), s. 24-35
artykuł:
The Cosmopolitan Game? Contemporary Football in The Light of Ulrich Beck’s Theory
(
Kossakowski R.
), s. 36-62
artykuł:
Contours of Development in North-East Region of India and Quest for Welfare State
(
Chakrabarti A.
,
Sengupta P.
), s. 63-89
artykuł:
The Interactive Whiteboard in Working with Learners. Unconditional Love, or a Result of Specific Actions?
(
Majewska K.
), s. 90-100
artykuł:
Teachers of Rural Junior High Schools and Preventive Actions in the Area of Cyberbullying
(
Waligóra-Huk A.
), s. 101-116
artykuł:
Between the Realistic and the Mythical. Analysis of a Local, Northic Legend
(
Larsen R.
), s. 117-127
artykuł:
Manifestations of Aggression and Perception of Parental Attitudes – Comparative Studies. Changes over Time (New Version)
(
Liberska H.
,
Farnicka M.
), s. 128-147
artykuł:
Violence in a Comprehensive Perspective
(
Pagani C.
), s. 148-161
artykuł:
Aggressive Education of Children in the Family Environment
(
Poraj G.
), s. 162-181
artykuł:
Why a Statement on Violence? Violence Can Be Psychobiologically Tamed
(
Ramirez J. M.
), s. 182-192
artykuł:
Empathy: A Double Edged Sword
(
Cheung-Blundena V.
,
Yoke Moke M.
,
Ramanan P.
), s. 193-210
artykuł:
Self-esteem and Locus of Control as Determinants of Aggressive Coping Strategy of Young People in a Social Conflict Situation
(
Borecka-Biernat D.
), s. 211-231
artykuł:
Ewa Przybylska (rev.): Heide von Felden, Christiane Hof, Sabine Schmidt-Lauff (eds.), Erwachsenenbildung und Lernen, Schneider Verlag Hohengehren GmbH, Baltmannsweiler 2012, pp. 312.
(
Przybylska E.
), s. 232-242
artykuł:
Marta Chechłowska-Lipińska (rev.): Marks. Nowe perspektywy [Marx. New Perspectives], Libera Università Metropolitana (ed.), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2014, pp. 352
(
Chechłowska-Lipińska M.
), s. 242-246
artykuł:
Agnieszka Uniewska, Ryszard Borowicz: Education – Inclusion – Differences
(
Uniewska A.
,
Borowicz R.
), s. 246-252
artykuł:
Arleta Hrehorowicz: Report From the 1st International Seminar “Behind the Curtain of Resocialization: The Way to Freedom”
(
Hrehorowicz A.
), s. 252-255
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.