PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Czasopismo
Kultura i Edukacja
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
3(96)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(96)
artykuł:
Edukacja liberalna we współczesnej myśli politycznej
(
Grygieńć J.
), s. 7-27
artykuł:
Spór o użyteczność teorii inteligentnego projektu dla nauki
(
Sagan D.
), s. 28-49
artykuł:
Spory o przemysły kreatywne
(
Kopecka-Piech K.
), s. 50-72
artykuł:
Obywatelskie kompetencje polityczne
(
Plecka D.
,
Turska-Kawa A.
,
Wojtasik W.
), s. 73-97
artykuł:
Poczucie autoskuteczności w matematyce uczniów i uczennic
(
Turska D.
), s. 98-115
artykuł:
Rola kapitału kulturowego w uzyskiwaniu pozycji na rynku pracy. Przyczynek empiryczny
(
Maleszewska M.
), s. 116-140
artykuł:
Geneza i metodologia badań planów edukacyjnych młodzieży z Grudziądza i regionu grudziądzkiego
(
Dejna D.
,
Nalaskowski F.
,
Zientarski M.
), s. 141-160
artykuł:
Aspiracje i plany edukacyjne uczniów szkół średnich jako emancypacyjny sukces szkoły
(
Uniewska A.
,
Zientarski M.
), s. 161-183
artykuł:
„Bogacze” i „biedacy” – plany edukacyjne młodzieży Grudziądza i okolic a ich kapitał symboliczny
(
Nalaskowski F.
,
Zientarski M.
), s. 184-200
artykuł:
Fenomen Grudziądza. Przypadek miasta bez uczelni wyższej
(
Uniewska A.
,
Nalaskowski F.
), s. 201-216
artykuł:
Paweł Rudnicki (rec.): Kazimierz Przyszczypkowski, Polityczność (w) edukacji, Wydawnictwo UAM, Poznań 2012, ss. 203
(
Rudnicki P.
), s. 217-224
artykuł:
Anna Gondek (rec.): Krzysztof Frysztacki, Marcjanna Nóżka, Marta Smagacz-Poziemska, Dzieci ulicy. Studium szczególnego problemu miejskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2011, ss. 226
(
Gondek A.
), s. 224-229
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.