PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Turyzm
Rocznik
2024
Tom
34
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Workplace experiences and career advancement prospects for women in the hotel industry in India
(
Hussain S.
,
Soni G.
,
Harkison T.
,
DeMicco F.
), s. 7-21
artykuł:
Hospitality and anti-tourist attitudes through the host-guest relationship in the Westworld science fiction series
(
Ramón Cardona J.
,
Sánchez Fernández M. D.
,
Soares J. R. R.
), s. 23-30
artykuł:
Implementation of the ecohumanist concept in the Grand Maerakaca tourism space, Semarang, Indonesia
(
Sari S. R.
,
Muhammad F.
,
Hilmy M. F.
), s. 31-43
artykuł:
Agritourism in academic research: Literature review and cluster analysis
(
Roman M.
,
Kawęcki N.
), s. 45-55
artykuł:
Assessing global perceptions of India: Policy implications drawn from foreign tourism narratives
(
Kaurav R. P. S.
,
Kainthola S.
,
Baber R.
,
Tiwari P.
), s. 57-66
artykuł:
International retirement migration for Japanese retirees: Motivational push-pull factors and behavioral phenomena towards cultural assimilation
(
Rosli S. H. B.
), s. 67-78
artykuł:
Motivational push and pull factors influencing intentions to revisit Jordan as a MICE destination
(
Ramadan A.
,
Kasim A.
), s. 79-96
artykuł:
The U-shaped relationship between corruption and international tourism demand: A gravity model approach
(
Bayram G. E.
,
Abbasi A. R.
,
Raza A.
,
Shaikh A. u. H.
,
Soomro S. A.
), s. 97-108
artykuł:
Destination brand identity as a mediator between accessibility and tourist perception: Promoting Bama Yao as potential wellness tourist destination in China
(
Yan L.
,
Alagas E. N.
,
Jambulingam M.
,
Wang L.
), s. 109-120
artykuł:
Tourist lifestyle: Food and travel activities at a gastronomy destination in Türkiye through the mediating role of destination familiarity
(
Kement U.
,
Göral M.
,
Bayatkara Y.
,
Durmaz Y.
,
Erkol Bayram G.
), s. 121-134
artykuł:
Oud Batavia as a heritage site within Jakarta: Tourist revisit intentions
(
Maulina A.
,
Sukoco I.
,
Hermanto B.
,
Kostini N.
,
Rahmawati N. F.
,
Hartono H.
), s. 135-145
artykuł:
An analysis of Pakistan’s destination attributes and their effects on international tourists’ intentions to visit
(
Rauf A.
,
de Oliveira Menezes V.
,
Jawaid W.
), s. 147-157
artykuł:
A tourist facility with a ban on children playing: The principle of non-discrimination and the statement of the Bulgarian court
(
Yoncheva T.
), s. 159-164
artykuł:
Digital mapping of tourism destinations in Bangka Regency based on the wellness tourism model
(
Valeriani D.
,
Wibawa D. P.
,
Safitri R.
,
Apriyadi R.
), s. 165-173
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.