PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Turyzm
Rocznik
2022
Tom
32
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Travel and tourism policies and enabling conditions: An analysis of strategies in Mauritius and Egypt
(
Rasethuntsa B. C.
,
Perks S.
), s. 159-183
artykuł:
The impact of ‘trip experience’ on the awareness of world heritage site status among tourists visiting Delhi
(
Juneja M.
,
Sufi T.
,
Bhatnagar M.
), s. 77-92
artykuł:
The identification of internal and external attractiveness factors for water parks as tourist destination products
(
Cieślikowski K.
,
Brusokas A.
), s. 39-58
artykuł:
Investigating travel motivations for visiting urban destinations in the Republic of Serbia
(
Podovac M.
), s. 93-113
artykuł:
Factors influencing MICE destination revisit intentions: A literature review
(
Ramadan A.
,
Kasim A.
), s. 185-217
artykuł:
Evaluating the greening agenda of festivals: The case of Sinulog
(
Yamagishi K.
,
Ocampo L.
), s. 115-140
artykuł:
Employee performance analysis of Paul Bakery Restaurant in Jakarta during the COVID-19 pandemic by measuring leadership, motivation and compensation through job satisfaction
(
Budiono A.
), s. 141-157
artykuł:
Community-based tourism product development based on the community identity of Klong-Lad-Ma-Yom floating market Bangkok, Thailand
(
Phukamchanoad P.
), s. 59-76
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.