PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Czasopismo
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia
Rocznik
2022
Tom
35
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Pandemic and Digital Transformation. Challenges to Higher Education
(
Lazarenko N.
,
Ihnatova O.
), s. 7-17
artykuł:
Wpływ pandemii COVID-19 na rozwój edukacji
(
Bida O.
,
Kuczaj O.
,
Czyczuk A.
), s. 33-43
artykuł:
Features of Distance Learning Process at H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
(
Boichuk Y.
,
Borysov V.
,
Hranovska T.
), s. 83-91
artykuł:
Functioning of Preschool Educational Institutions under Pandemic Conditions
(
Kuzminskyi A.
), s. 115-121
artykuł:
Japanese Experience of Communication Training in Ukrainian Higher Medical Education during the COVID-19 Quarantine Period
(
Hutor L.
,
Sodomora P.
), s. 149-163
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.