PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Czasopismo
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia
Rocznik
2021
Tom
34
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Podjęcie pracy zawodowej – dylematy i ograniczenia w percepcji studentów pedagogiki specjalnej
(
Garbiec M.
), s. 67-78
artykuł:
Profilaktyka depresji i zachowań suicydalnych dzieci i młodzieży wobec wyzwań codzienności
(
Przybysz-Zaremba M.
), s. 119-130
artykuł:
The Interconnection of the Processes of Teaching and Supporting Development With Elements of Artistic Therapy in the Awareness of Teachers Striving for Further Education
(
Pituła B.
,
Sacher W. A.
), s. 131-143
artykuł:
Gender Stereotype in the Context of Social Roles – As Perceived by Older Preschool Children
(
Jędrzejowska E.
), s. 159-170
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.