PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Dolnośląski DSW. Wydawnictwo Naukowe DSW
Czasopismo
Forum Oświatowe
Rocznik
2016
Tom
28
Numer
2(56)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(56)
artykuł:
History Education in Conflict Contexts: Toward Transitional Justice and Emancipation
(
Muhammad S.
), s. 11-29
artykuł:
Phenomenon-Based Teaching and Learning through the Pedagogical Lenses of Phenomenology: The Recent Curriculum Reform in Finland
(
Symeonidis V.
,
Schwarz J. F.
), s. 31-47
artykuł:
Disability and Ethics: A Parent Action in Poland
(
Licznerska A. L.
), s. 49-64
artykuł:
Teachers in Disarray: Clashes Between Inclusive Policy and Practice in a German School
(
Wagner J.
), s. 65-82
artykuł:
The Dialectic of Ignorance in School
(
Babicka-Wirkus A.
,
Rusnak M.
), s. 83-96
artykuł:
Alignment of the External Evaluation and Specific Features of Waldorf Pedagogy
(
Liszka A.
,
Kopp E.
), s. 97-114
artykuł:
Learning as Educational Experience: Implications for Pedagogical Practice
(
Eckart E.
), s. 115-126
artykuł:
Bourdieu’s Field Approach: Implications for Research on Knowledge and Learning Cultures in an Academic Environment
(
Grochalska M.
,
Wasilewska E.
), s. 129-141
artykuł:
Wczesna historia coachingu: poszukiwanie definicji i interferencji idei
(
Zemełka A. M.
), s. 143-160
artykuł:
Egzaminowanie w szkole wyższej: między (nie)oczywistością znaczeń i złudzeniami zmiany
(
Szyling G.
), s. 161-183
artykuł:
Naprzód ku przeszłości! Nauczanie historii a zmiany ideologii państwowej w Rosji na początku XXI wieku
(
Siegień W.
), s. 185-202
artykuł:
Resilience a edukacja. Rola fenomenu skutecznej adaptacji w osiągnięciach szkolnych
(
Smulczyk M.
), s. 203-222
artykuł:
Rola etyki niezależnej w procesie kształtowania tożsamości moralnej
(
Obrycka M.
), s. 223-240
artykuł:
Reklama witryny sex-shopu jako przyczynek do refleksji nad percepcją emocjonalną niepełnosprawności ruchowej
(
Lewartowska-Zychowicz M.
,
Sadowska S.
,
Strumska-Cylwik L.
), s. 241-254
artykuł:
Życie wartościowe według nauczycieli. Porównanie pokoleniowe i epokowe
(
Dróżka W.
), s. 257-280
artykuł:
Street Children’s Rights in Poland
(
Zdanowicz-Kucharczyk K.
,
Seredocha I.
), s. 281-298
artykuł:
Yolngu Education, a Brief Background: Analysis of 5 Texts Concerning Yolngu Education in Arnhem Land, Northern Territory, Australia
(
Glabinska Kelly A.
), s. 299-314
artykuł:
Sprawiedliwi. Inspiracje dla edukacji
(
Kochanowicz J.
), s. 317-329
artykuł:
Sprawozdanie z II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Utopia a Edukacja” (Wrocław, 29 września 2016 r.)
(
Licznerska A. L.
), s. 333-336
artykuł:
Recenzja książki Andrzeja Ryka: W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej. Na podstawie koncepcji Edmunda Husserla (Kraków: Wydawnictwo Impuls, 2015), ss. 107
(
Taboł S.
), s. 339-342
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.