PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
30
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
30
artykuł:
Cele i kierunki rozwoju glottodydaktyki polonistycznej – rozważania na koniec 2023 roku
(
Biernacka M. B.
,
Grochala-Woźniak B.
), s. 9-19
artykuł:
Cele uczenia się i nauczania języka polskiego jako obcego na studiach polskich dla cudzoziemców. Analiza potrzeb językowych studentów i implikacje dydaktyczne
(
Bucko D.
,
Wawrzeń M.
), s. 21-41
artykuł:
Studia polskie z językiem angielskim na Uniwersytecie Łódzkim – interwencja kryzysowa czy pomysł na przyszłość?
(
Grochala B.
), s. 43-56
artykuł:
Rola nauczyciela języka w kształtowaniu kompetencji socjokulturowej obcokrajowców w kraju docelowym (na przykładzie chińskich polonistów studiujących w Polsce)
(
Kubicka E.
,
Olkiewicz F.
,
Berend M.
), s. 57-69
artykuł:
Glottodydaktyczna świadomość lingwistyczna nauczycieli szkół publicznych uczących osoby z doświadczeniem migracji
(
Gaze M.
), s. 71-87
artykuł:
W kierunku rozumienia struktury języka, czyli po co i jak kształtować świadomość morfologiczną chińskojęzycznych studentów uczących się języka polskiego
(
Kaproń-Charzyńska I.
), s. 89-104
artykuł:
Analiza wskaźników kompetencji fonologicznej w odniesieniu do propozycji zawartej w "CEFR Companion Volume" (2020)
(
Prizel-Kania A.
), s. 105-116
artykuł:
Realizacje grafemów "ą" i "ę" w piśmie Polaków i cudzoziemców uczących się języka polskiego jako drugiego (na przykładzie studentów z Ukrainy)
(
Dembowska-Wosik I.
), s. 117-130
artykuł:
Bez gramatyki nie można być szczęśliwym, czyli o warunkach niezbędnych do osiągnięcia „stanu przepływu” w kontekście glottodydaktyki polonistycznej
(
Terka B.
), s. 131-147
artykuł:
Streszczenie jako gatunek wypowiedzi w glottodydaktyce polonistycznej
(
Dunin-Dudkowska A.
), s. 149-162
artykuł:
No rewards on the way: studying Polish with Duolingo by Taiwanese student – learning strategies and the app appropriability
(
Tsai N.
), s. 163-188
artykuł:
Wybrane aspekty pisania w percepcji i doświadczeniach uczących się języka polskiego jako obcego na poziomie B2 (na podstawie badania ankietowego)
(
Banach M.
), s. 189-201
artykuł:
"Gamifikacja", "grywalizacja" czy "gryfikacja" – aktywizacja uczniów podczas zajęć zdalnych
(
Kaźmierczak P.
), s. 203-216
artykuł:
Działania mediacyjne w certyfikacji znajomości języka polskiego jako obcego. Czas na (r)ewolucję
(
Janowska I.
), s. 217-231
artykuł:
Nauka języka polskiego poprzez działania projektowe (na podstawie projektu „Polskie Cztery Pory Roku w Charkowie”)
(
Butko S.
,
Gębka-Wolak M.
), s. 233-246
artykuł:
Działania mediacyjne przeznaczone dla poziomu C1 – implikacje praktyczne
(
Rabczuk A.
), s. 247-263
artykuł:
Rozwijanie działań mediacyjnych od poziomu podstawowego – na przykładzie kursu języka polskiego jako obcego dla studentów stomatologii
(
Biernacka M. B.
), s. 265-282
artykuł:
Kompetencje uczniów w zakresie języka polskiego jako odziedziczonego i jako ojczystego w ujęciu komparatywnym – podsumowanie projektu badawczego
(
Lipińska E.
,
Seretny A.
), s. 283-303
artykuł:
Nauczyciele przyrody a język edukacji szkolnej (JES – Przyroda). Świadomość językowa i strategie dydaktyczne
(
Chamienia K.
), s. 305-318
artykuł:
Jak logopeda może wspomagać rozwój kompetencji językowych i komunikacyjnych dziecka uczącego się jpjo/jpj2 (w odniesieniu do dzieci z Ukrainy)
(
Marciniak-Firadza R.
), s. 319-335
artykuł:
Świadomość logopedów w zakresie glottodydaktycznej perspektywy kształcenia językowego dzieci z doświadczeniem migracji
(
Młyński R.
), s. 337-351
artykuł:
Dzienniki czasu wojny studentów z Ukrainy. Próba memoryzacji świata i siebie
(
Zarzycka G.
), s. 353-378
artykuł:
"Bóg, honor, ojczyzna"? O stosunku Polaków do państwa i narodu w polskich i słoweńskich badaniach ankietowych
(
Wacławek M.
,
Wtorkowska M.
), s. 379-400
artykuł:
Językowy obraz "wolności" w wypowiedziach polskich i ukraińskich studentów
(
Sokół-Klein A.
), s. 401-416
artykuł:
Co było pierwsze – jajko czy kura, czyli rozważania chronologiczne nad początkami nauczania języka polskiego jako obcego w Łodzi i Warszawie
(
Kajak P.
), s. 417-432
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.