PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
29
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
29
artykuł:
Nauczanie kultury oraz języka przez obrazy i słowa (na przykładzie multimodalnego projektu „Lubimy Lublin”)
(
Maliszewski B.
), s. 17-30
artykuł:
Learning Polish with Duolingo: A case study in Taiwanese academic setting
(
Tsai N.
), s. 31-52
artykuł:
„Karuzela plakatowa” jako technika rozwijania działań językowych
(
Wawrzeń M.
), s. 53-65
artykuł:
Glottodydaktyczna „podróż” online do Gruzji
(
Wegner T.
), s. 67-78
artykuł:
Fenomen kłamstwa jako inspiracja do stworzenia zadań na zajęcia jpjo
(
Rabczuk A.
), s. 79-104
artykuł:
Tłumaczenie jako prymarne narzędzie glottodydaktyczne w kształceniu translatologicznym. Uwagi wstępne
(
Szafraniec K.
), s. 105-113
artykuł:
Reportaż jako gatunek wypowiedzi w glottodydaktyce (na przykładzie reportaży Ryszarda Kapuścińskiego)
(
Dunin-Dudkowska A.
), s. 115-131
artykuł:
Wykorzystanie biografii lokalnych na lekcjach jpjo na przykładzie biografii Ludwika Zamenhofa
(
Kownacka P.
), s. 133-148
artykuł:
Tekst publicystyczny w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej na poziomie C2. Elementy systemu komunikowania publicznego
(
Pałuszyńska E.
), s. 149-161
artykuł:
Klasyka polskiej powieści w działaniach językowych na lekcjach języka polskiego jako obcego
(
Rumińska M.
), s. 163-178
artykuł:
Wzorce gatunkowe a kształcenie w zakresie form wypowiedzi pisemnych w wybranych pomocach dydaktycznych przygotowujących do egzaminu certyfikatowego na poziomie B1
(
Grochala B.
), s. 179-189
artykuł:
Glottodydaktyczne spotkania z Olgą Tokarczuk i jej twórczością. Opis wybranych form włączania treści literackich do nauczania języka polskiego jako obcego studentów zagranicznych na kierunkach humanistycznych
(
Zarzycka G.
), s. 191-211
artykuł:
Interkomprehensja w nauczaniu języka polskiego jako obcego (jpjo) Słowian wschodnich
(
Saturno J.
,
Gębal P. E.
), s. 213-229
artykuł:
Komunikacyjny start. O zależności występowania form adresatywnych w podręcznikach do języka polskiego jako obcego od ich koncepcji metodycznej
(
Badyda E.
), s. 231-243
artykuł:
Miejsce słowotwórstwa w nauczaniu języka polskiego jako obcego – głos w dyskusji
(
Gaze M.
), s. 245-259
artykuł:
Studium porównawcze testów biegłości językowej w części Rozumienia ze słuchu (poziom B1)
(
Prizel-Kania A.
), s. 261-278
artykuł:
Ustne strategie komunikacyjne stosowane przez Anglika uczącego się języka polskiego jako obcego. Studium przypadku
(
Wojtczak E.
), s. 279-291
artykuł:
Analiza potrzeb językowych a dydaktyka polszczyzny zawodowej i specjalistycznej z perspektywy języka medycznego. Badanie pilotażowe
(
Kijoch A.
), s. 293-304
artykuł:
Uwagi o (nie)istniejących formach rodzajowych czasownika i ich miejscu w nauczaniu jpjo
(
Nowakowska M. M.
), s. 305-315
artykuł:
Czy polszczyzna odziedziczona jest językiem zagrożonym?
(
Lipińska E.
), s. 317-330
artykuł:
Tematyka mniejszości etnicznych w ujęciu glottodydaktycznym – rozważania teoretyczne i badanie ankietowe
(
Łukaszewicz B.
), s. 331-349
artykuł:
Po co amerykańskiemu logopedzie język i kultura polska? Kilka refleksji na marginesie projektu „Polska brzmi znajomo”
(
Terka B.
,
Młyński R.
), s. 351-368
artykuł:
Stereotypy etniczne we współczesnej kulturze. Uwagi po lekturze książki „O Polakach i Słoweńcach – w kręgu językowo-kulturowych stereotypów” autorstwa Marii Wacławek i Marii Wtorkowskiej (Lublana 2022)
(
Pałuszyńska E.
), s. 369-375
artykuł:
Gramatyka w praktyce i teorii. O serii podręczników do nauki języka polskiego jako obcego Gramatyka dla praktyka. Funkcjonalne ćwiczenia gramatyczne z języka polskiego jako obcego dla obcokrajowców na poziomie A1, A2, B1
(
Dembowska-Wosik I.
), s. 377-382
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.