PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
28
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
28
artykuł:
Praktyka (glotto)dydaktyczna z perspektywy naukowej: poszukiwanie nowych inspiracji, rozwiązań i metod w procesie kształcenia
(
Pałuszyńska E.
,
Gaze M.
), s. 9-19
artykuł:
Poziom B2 jako węzłowy etap w osiąganiu biegłości językowej
(
Seretny A.
,
Lipińska E.
), s. 21-46
artykuł:
Sposób testowania znajomości aspektu w państwowych egzaminach certyfikatowych z języka polskiego jako obcego na poziomie B1 w świetle nowych badań nad dokonanością/niedokonanością czasownika
(
Terka B.
), s. 47-58
artykuł:
The intercultural encounter as a communicative event subject to mediation
(
Zarzycka G.
), s. 59-74
artykuł:
Rozwijanie kompetencji międzykulturowej za pomocą książek o Polsce napisanych przez cudzoziemców
(
Zych J.
), s. 75-92
artykuł:
Photovoice jako metoda badania potrzeb językowych i szkoleniowych. Studium przypadku
(
Zioło-Pużuk K.
), s. 93-104
artykuł:
Rodzaj gramatyczny w polszczyźnie i w językach wschodniosłowiańskich. Rozważania na marginesie biernika
(
Stefańczyk W. T.
), s. 105-116
artykuł:
Nauczanie polskiej deklinacji i składni w grupach wschodniosłowiańskich
(
Izdebska-Długosz D.
), s. 117-132
artykuł:
Interferencje leksykalne w wypowiedziach pisemnych Słowian ze Wschodu (na podstawie pisemnych prac certyfikatowych z roku 2019, poziom B1)
(
Przechodzka G.
,
Hudy W.
), s. 133-143
artykuł:
Sposoby zdobywania i przetwarzania informacji w ujęciu neurobiologicznym i kulturowym. Przykład studentów chińskich uczących się języka polskiego
(
Prizel-Kania A.
), s. 145-157
artykuł:
Games in foreign language classrooms: Taiwanese students’ perspective
(
Tsai N.
), s. 159-174
artykuł:
Polszczyzna uczniów arabskiego pochodzenia – studium porównawcze
(
Gaze M.
), s. 175-187
artykuł:
Organizacja jednostki lekcyjnej oraz realizacja celów i zadań dydaktycznych na lekcjach języka polskiego w szkole dla dzieci niesłyszących i słabosłyszących – o potrzebie podejścia glottodydaktycznego
(
Jachimowska K.
), s. 189-206
artykuł:
Język medycyny (medyczny) – dyskusja nad definicją
(
Oczko P.
), s. 207-219
artykuł:
O semantyczny wymiar słowotwórstwa w glottodydaktyce
(
Seretny A.
), s. 221-238
artykuł:
Gramatyka z kulturą – o współczesnych ścieżkach nauczania gramatyki
(
Maliszewski B.
), s. 239-253
artykuł:
Funkcjonalne typy substytutów w strukturze okazjonalnych innowacji frazeologicznych: interpretacja z uwzględnieniem aspektu glottodydaktycznego
(
Stefanyszyn J.
), s. 255-268
artykuł:
Bramy przyszłości u Verne’a. Rozwijanie umiejętności opisu przedmiotu
(
Válková Maciejewska M.
), s. 269-284
artykuł:
Akademickie gatunki wypowiedzi w glottodydaktyce (na przykładzie artykułu naukowego)
(
Dunin-Dudkowskva A.
), s. 285-295
artykuł:
Sport texts in teaching polish as a foreign language
(
Grochala B.
), s. 297-307
artykuł:
Tekst publicystyczny w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej na poziomie C2. Cechy medialnego dyskursu publicznego i politycznego
(
Pałuszyńska E.
), s. 309-322
artykuł:
Proporcja liczby wyrazów faktycznych i przeciętnych tekstu w kontekście siedmiostopniowej skali trudności jasnopis.pl
(
Moździerz T.
), s. 323-340
artykuł:
Z glottodydaktycznego warsztatu. Aplikacja wiedzy o prawach człowieka na zajęciach z języka polskiego jako obcego na poziomie A1
(
Jurewicz-Nowak M.
), s. 341-351
artykuł:
Potrzeby, możliwości i konteksty wprowadzenia do nauczania języka polskiego jako obcego treści związanych z prawami człowieka
(
Pałucka-Czerniak I.
), s. 353-363
artykuł:
Eduroom na lekcji języka polskiego jako obcego – wirtualny pokój zagadek
(
Kaźmierczak P.
), s. 365-377
artykuł:
Narzędzia krytycznego myślenia na lekcji języka polskiego jako obcego w dobie edukacji zdalnej
(
Chawrilska I.
), s. 379-391
artykuł:
Nauczanie języka polskiego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego a nowa (pandemiczna) rzeczywistość
(
Maćkowiak R.
,
Góralczyk-Mowczan P.
), s. 393-424
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.