PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
20
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
20
artykuł:
Dyskurs glottodydaktyczny na łamach „Kształcenia Polonistycznego Cudzoziemców” w latach 1987–2013
(
Zarzycka G.
), s. 11-21
artykuł:
Rola leksyki w kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej cudzoziemców (na materiale języka polskiego i słoweńskiego)
(
Ostromęcka-Frączak B.
), s. 23-31
artykuł:
Czy potrzebujemy nowej definicji języka dla potrzeb glottodydaktycznych?
(
Garncarek P.
), s. 33-39
artykuł:
Uwagi na temat gramatyki onomastycznej (na przykładzie wybranych toponimów obcych i polskich)
(
Stefańczyk W. T.
), s. 41-50
artykuł:
Polski i słoweński diabeł nie taki straszny...
(
Wtorkowska M.
), s. 51-65
artykuł:
Łódzkie minimum leksykalne dla turysty
(
Rudziński G.
), s. 67-74
artykuł:
Pojęcie kompetencji fonologicznej vel fonetycznej – rozważania terminologiczne
(
Biernacka M.
), s. 75-82
artykuł:
Kompetencja rodzimych użytkowników polszczyzny oraz obcokrajowców (Ukraińców) w zakresie stosowania polskiej frazeologii temporalnej
(
Nikołajczuk K.
), s. 83-92
artykuł:
Onomatopoeia in interactions between advanced students of English. A corpus based study
(
Jaskólska A.
), s. 93-101
artykuł:
Nauczanie frazeologizmów w metodzie komunikacyjnej
(
Szafraniec K.
), s. 103-110
artykuł:
Słownictwo związane z rodziną (na materiale list haseł Haliny Zgółkowej i serii podręczników Hurra!!!)
(
Góralczyk P.
), s. 111-118
artykuł:
Struktury referujące z wyrazami pan/pani w polskojęzycznej prasie na Ukrainie: grzeczność czy niegrzeczność?
(
Krawczuk A.
), s. 119-130
artykuł:
Gatunki testamentowe jako zwierciadło kultur. Rozważania polsko-amerykańskie
(
Dunin-Dudkowska A.
), s. 131-140
artykuł:
Polak i Polska w wybranych podręcznikach do nauki języka polskiego jako obcego w konfrontacji z postrzeganiem tychże przez Słoweńców
(
Nowakowska M. M.
), s. 141-147
artykuł:
Błędy wynikające z interferencji kulturowej popełniane przez Niemców uczących się języka polskiego jako obcego
(
Skura M.
), s. 149-158
artykuł:
Nauczyć prośby: zagadnienia interferencji językowo-kulturowej w nauczaniu języka polskiego jako obcego w środowisku rosyjskojęzycznym
(
Borysiewicz H.
), s. 159-166
artykuł:
Teksty przedwyborczej propagandy politycznej
(
Pančíková M.
), s. 167-176
artykuł:
Wpływ języka czeskiego na polszczyznę publikacji w zaolziańskim „Głosie Ludu”
(
Witkowska-Gutkowska M.
), s. 177-186
artykuł:
Analiza interakcyjna jako narzędzie opisu dyskursu medialnego
(
Pałuszyńska E.
), s. 187-198
artykuł:
Analiza wizerunku języka polskiego jako obcego w środowisku internetowym
(
Babecki M.
), s. 199-208
artykuł:
Polszczyzna z zagranicy w programach telewizyjnych (kompetencja komunikacyjna celebrytów)
(
Sitkowska K.
), s. 209-218
artykuł:
Rozszerzanie granic gatunku na przykładzie telewizyjnych programów informacyjnych
(
Sosnowska N.
), s. 219-228
artykuł:
Percepcja reportażu radiowego
(
Czarnek P.
), s. 229-237
artykuł:
Komizm językowy w felietonach Tomasza Olbratowskiego, czyli o tekstach nie dla wszystkich
(
Gaze M.
), s. 239-248
artykuł:
Multimedialna gra „I SPY” w świetle założeń podejścia zadaniowego do nauczania i uczenia się języków obcych
(
Zarzycka G.
,
Rudziński S.
), s. 249-259
artykuł:
Od A do C – problemy z metodą komunikacyjną w nauczaniu języka polskiego jako obcego poza Polską. Program kulturowy jako alternatywa dla podejścia zadaniowego
(
Kowalewski J.
), s. 261-270
artykuł:
Glottodydaktyczna wartość tekstu hybrydalnego w nauczaniu języka obcego (na materiale języka rosyjskiego i polskiego)
(
Kudlińska H.
), s. 271-280
artykuł:
Teksty publicystyczne w programie kursu języka polskiego dla grupy ekonomicznej
(
Balkowska G.
), s. 281-292
artykuł:
Media audiowizualne na lekcji języka obcego na przykładzie reportażu telewizyjnego
(
Wolak A.
), s. 293-301
artykuł:
Kompetencja komunikacyjna a gatunek – o relacji internetowej na żywo
(
Grochala B.
), s. 303-311
artykuł:
Prasa polskojęzyczna we Włoszech jako materiał dydaktyczny w nauczaniu języka polskiego jako obcego i kultury polskiej
(
Rółkowska M.
), s. 313-321
artykuł:
Nauczanie sprawności komunikacyjnych w grupach ekonomicznych
(
Wielkiewicz-Jałmużna D.
), s. 323-327
artykuł:
Czarno na białym. Poezja konkretna na zajęciach językowych
(
Tsai N.
), s. 329-338
artykuł:
Autorskie propozycje wykorzystania mediów w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(
Bomanowski J.
), s. 339-348
artykuł:
Piosenka popularna jako materiał dydaktyczny oraz możliwość jej wykorzystania na zajęciach lektoratowych z języka polskiego jako obcego
(
Pałasz P.
), s. 349-356
artykuł:
Obraz polskiej kultury ukryty w nazwach łódzkich ulic
(
Dembowska-Wosik I.
), s. 357-365
artykuł:
Zagadki kryminalne na lekcji języka polskiego jako obcego w funkcji tekstów rozwijających sprawność czytania ze zrozumieniem i kompetencję leksykalną
(
Strzelecka A.
), s. 367-376
artykuł:
Językowy świat polskiej polityki jako materiał dydaktyczny na lekcji języka polskiego jako obcego
(
Fastyn K.
), s. 377-383
artykuł:
Korekta nauczycielska a wypowiedź ustna studentów uczących się języka polskiego jako obcego
(
Kubacka K.
), s. 385-396
artykuł:
Iwona Dembowska, Aneta Strzelecka, Amelia Zawada, Spacerkiem po Łodzi i okolicy. Teksty i ćwiczenia do nauki języka polskiego dla cudzoziemców, Wydawnictwo „Piktor”, Łódź 2011, ss. 130, format A4
(
Zarzycka G.
), s. 399-402
artykuł:
Seria wydawnicza „Testy Ogólne i Specjalistyczne z Języka Polskiego jako Obcego Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ”, red. G. Zarzycka – omówienie na tle specyfiki nauczania w łódzkim Studium
(
Rudziński G.
), s. 403-406
artykuł:
Halina Goszczyńska, Mirosława Magajewska, Od przypadka do przypadka. Przewodnik dla cudzoziemców po fleksji imiennej języka polskiego wraz ze zbiorem ćwiczeń, cz. I, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2012, ss. 330
(
Grochala B.
), s. 407-409
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.