PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Czasopismo
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
614(9)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
614(9)
artykuł:
Prawo dziecka do prywatności w obliczu edukacji zdalnej wyznaczonej pandemią koronawirusa
(
Samborska I.
), s. 3-12
artykuł:
Rozwijanie kreatywności przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – projekt edukacyjny z wykorzystaniem tekstów folkloru dziecięcego
(
Kasperkiewicz-Morlewska K.
), s. 13-23
artykuł:
Dialog jako podstawa oceniania kształtującego
(
Nowosielska E.
), s. 24-33
artykuł:
Kreatywność i innowacyjność jako transferowalne zasoby rozwijane w I etapie edukacyjnym. Od programu nauczania do oceny efektów jego realizacji
(
Knopik T.
,
Domagała-Zyśk E.
), s. 34-44
artykuł:
Zmieniające się praktyki nauczycieli w zakresie „zarządzania zakłóceniami” w trakcie lekcji
(
Konieczna A.
), s. 45-57
artykuł:
„Pod wspólnym dachem”. Adaptacja kulturowa dzieci z Ukrainy w Polsce. Studium przypadku
(
Lisowska K.
,
Łojko M.
), s. 58-67
artykuł:
Miłość, zdrowie psychiczne w kontekście polityki społecznej. Recenzja książki Sue Gerhardt, Znaczenie miłości. Jak uczucia wpływają na rozwój mózgu, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2016
(
Ecler-Nocoń B.
), s. 68-72
artykuł:
Mieszkalnictwo wspomagane dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Charakterystyka modelu standardu
(
Olszewski M.
), s. 73-80
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.