PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Czasopismo
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
610(5)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
610(5)
artykuł:
Polski system oświaty a edukacja włączająca – bilans otwarcia 2020 w świetle raportu badawczego Ośrodka Rozwoju Edukacji
(
Podgórska-Jachnik D.
), s. 5-16
artykuł:
Dokształcanie nauczycieli szkół ogólnodostępnych pracujących z uczniem z lekką niepełnosprawnością intelektualną – perspektywa dwóch ostatnich dekad
(
Gajdzica Z.
), s. 17-26
artykuł:
Ocena funkcjonalna jako standard współpracy na rzecz kompleksowego wspierania rozwoju uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
(
Knopik T.
), s. 27-41
artykuł:
Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów w szkołach powszechnych - analiza raportów Najwyższej Izby Kontroli z 2012, 2017 i 2020 roku
(
Olechowska A.
), s. 42-53
artykuł:
Współnauczanie w polskich szkołach podstawowych – model współpracy i korzyści dla uczniów
(
Szumski G.
), s. 54-65
artykuł:
Współpraca nauczycieli oraz nauczycieli specjalistów w kontekście efektywności edukacji włączającej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(
Zaorska M.
), s. 66-76
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.