PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Towarzystwo Kultury Języka
Czasopismo
Poradnik Językowy
Rocznik
2017
Tom
745
Numer
6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Podstawy teoretyczne diagnozy i terapii logopedycznej pacjentów z uszkodzeniami / dysfunkcjami układu pozapiramidowego
(
Jauer-Niworowska O.
,
Emiluta-Rozya D.
), s. 7-14
artykuł:
Opóźnienia w rozwoju mowy a afazja rozwojowa w praktyce logopedycznej
(
Kurowska M.
), s. 15-26
artykuł:
Zasady postępowania logopedycznego w wypadku dzieci z rozszczepem podniebienia i wargi
(
Siudzińska N.
), s. 27-38
artykuł:
Nowe formy rehabilitacji neurologopedycznej jako odpowiedź na nowe formy farmakoterapii w chorobie Alzheimera
(
Wolańska E.
), s. 39-52
artykuł:
Grafetyka w służbie logopedii
(
Zawadka J.
), s. 53-62
artykuł:
Miejsce artykulacji polskiej spółgłoski bocznej. Badanie z wykorzystaniem artykulografi i elektromagnetycznej
(
Lorenc A.
), s. 63-73
artykuł:
Głoski [ś, ź, ć, ʒ́] w wymowie studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Ujęcie socjolingwistyczne
(
Ciecierska-Zajdel B.
), s. 74-83
artykuł:
Wykorzystanie siatki pól semantyczno-leksykalnych w programie terapeutycznym służącym kształtowaniu języka. Propozycja
(
Bieńkowska K. I.
,
Siudzińska N.
,
Stępień M.
), s. 84-95
artykuł:
Adaptacja Zintegrowanej Skali Rozwoju (ISD) do potrzeb języka polskiego
(
Bieńkowska K. I.
), s. 96-105
artykuł:
Izabela Więcek-Poborczyk, Normy wymawianiowe polszczyzny a wariantywność wymowy, Warszawa 2014
(
Sołtys I.
), s. 106-108
artykuł:
Halina Pelcowa, Słownik gwar Lubelszczyzny, t. IV: Sad i ogród warzywny. Budownictwo i przestrzeń podwórza, Lublin 2016
(
Kapusta M.
), s. 109-111
artykuł:
Anastazje, dyzmowie i misiewicze, czyli o eponimach
(
Dubisz S.
), s. 112-113
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.