PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra Jerzego Nofera w Łodzi
Czasopismo
Medycyna Pracy
Rocznik
2024
Tom
75
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The levels of physical activity and fatigue among teachers in Poland and the United Kingdom in the first year after the COVID-19 pandemic
(
Zalewska A.
,
Gałczyk M.
,
Sobolewski M.
), s. 103-112
artykuł:
The impact of inertial exercises performed in the workplace on shoulder muscles’ strength and muscles’ fatigue resistance in women with disabilities
(
Naczk A.
,
Brzenczek-Owczarzak W.
,
Adach Z.
,
Gramza P.
,
Forjasz J.
,
Gajewska E.
,
Naczk M.
), s. 113-122
artykuł:
Attitudes regarding vaccination on the example of COVID-19 prevention
(
Rybacki M.
,
Szkiela M.
,
Rybacka M.
,
Marcinkiewicz A.
), s. 123-131
artykuł:
Extremely low-frequency electromagnetic field (ELF-EMF) induced alterations in gene expression and cytokine secretion in clear cell renal carcinoma cells
(
Cios A.
,
Ciepielak M.
,
Lieto K.
,
Matak D.
,
Lewicki S.
,
Palusińska M.
,
Stankiewicz W.
,
Szymański Ł.
), s. 133-141
artykuł:
Psychiczna regeneracja po pracy a wyczerpanie i wydajność nauczycieli: mediująca rola przekonań o własnej skuteczności zawodowej
(
Baka Ł.
,
Kapica Ł.
,
Łastowiecka-Moras E.
), s. 143-158
artykuł:
Ocena zagrożeń i działanie toksyczne materiałów stosowanych podczas drukowania przestrzennego w technologii FDM
(
Dobrzyńska E.
,
Chojnacka-Puchta L.
,
Sawicka D.
,
Sobiech P.
,
Jankowski T.
,
Okołowicz A.
,
Szewczyńska M.
), s. 159-171
artykuł:
Pech czy powszechna rzeczywistość? Liczne ekspozycje pielęgniarki na materiał potencjalnie zakaźny: opis przypadku
(
Bożejko M.
,
Olech K.
), s. 173-179
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.