PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Czasopismo
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia
Rocznik
2022
Tom
56
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The Impact of Industrial Revolution 4.0 and the COVID-19 Pandemic on the Corporate Marketing
(
Rymarczyk J.
), s. 97-111
artykuł:
Is Crowdfunding an Adequate Form of Financing for Opportunity- or Necessity-Based Enterprises?
(
Kordela D.
), s. 59-75
artykuł:
Energy Security of Polish Consumers in 2004–2021
(
Gomółka K.
,
Kasprzak P.
), s. 21-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.