PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
41
Czasopismo
Rocznik Pedagogiczny
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
41
artykuł:
Pasja i tożsamość naukowca
(
Melosik Z.
), s. 9-20
artykuł:
Przegrana szansa polskiej edukacji publicznej. Fatalne dziedzictwo, iskry nadziei
(
Kwieciński Z.
), s. 21-29
artykuł:
Makropolityczne uwarunkowania kultury szkolnej
(
Śliwerski B.
), s. 31-43
artykuł:
Kultura szkoły w rozumieniu deskryptywnym i normatywnym. Wybrane egzemplifikacje
(
Nowosad I.
), s. 46-62
artykuł:
Kultura emocjonalna. W poszukiwaniu nowych ujęć praktyki szkolnej
(
Góralska R.
), s. 63-79
artykuł:
Terenowe rady oświatowe w procesie uspołeczniania edukacji szkolnej
(
Kosiorek M.
), s. 81-91
artykuł:
Scholar in the spectacle of parametrization – between authenticity and game of appearances
(
Cybal-Michalska A.
), s. 93-103
artykuł:
Wykorzystanie nowych mediów w kontekście poprawy jakości życia polskich seniorów
(
Zychowicz M.
), s. 105-113
artykuł:
„Nauczyciel największą wartością naszego narodu” – retoryka, praktyka i skutki „reformy” kształcenia nauczycieli w Anglii i Walii
(
Potulicka E.
), s. 115-150
artykuł:
From dialogue to a training field. The next challenge of professional learning of novice school principals in Israel
(
Nets M.
), s. 161-170
artykuł:
Attitudes of teachers in the Arab schools in Israel towards integration of students with special needs
(
Majadley E.
), s. 171-181
artykuł:
Meaningful Learning: The Main Constitutive and Consecutive Components and their Presence in Science Teaching
(
Abu-Ghaneema E.
), s. 183-192
artykuł:
Jak badać szkołę? – przykłady zastosowania badań jakościowych i mieszanych w analizie i interpretacji rzeczywistości szkolnej na tle dyskusji dotyczącej strategii badawczych
(
Karkowska M.
), s. 193-212
artykuł:
Badanie codziennego czasu szkolnego nauczycieli – namysł nad własną praktyką badań fenomenograficznych
(
Korzeniecka-Bondar A.
), s. 213-225
artykuł:
Wspólnotowość hybrydowa jako kategoria w oglądzie grup studenckich
(
Bochno E.
), s. 227-237
artykuł:
Po doświadczeniach pisania pracy magisterskiej w obliczu pracy nad rozprawą doktorską. Esej o moich zmaganiach z warsztatem badawczym
(
Szafrański M.
), s. 255-261
artykuł:
Postrzeganie siebie jako człowieka i jako ucznia przez gimnazjalistów i gimnazjalistki u progu przejścia do szkoły średniej. Doniesienie z badań
(
Jaskulska S.
), s. 263-275
artykuł:
Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli. Recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., Pedagogical Knowledge and the Changing Nature of the Teaching Profession, OECD Publishing, Paris 2017, s. 278
(
Zbróg Z.
), s. 277-287
artykuł:
Arkadiusz Urbanek, System penitencjarny wobec wyzwań wielokulturowości – studium diagnostyczne, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2018, s. 278
(
Rogalska-Marasińska A.
), s. 289-295
artykuł:
Monika Skura, Ja–inny. Relacje społeczne osób z niepełnosprawnością, Wydawnictwa UW, Warszawa 2016, s. 192
(
Mazurek A.
), s. 297-300
artykuł:
Pożegnanie wybitnej pedagog – profesor Marii Dudzikowej
(
Śliwerski B.
), s. 301-306
artykuł:
Pożegnanie profesor Marii Dudzikowej przez Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN
(
Młodych Pedagogów F.
), s. 307-308
artykuł:
Z żalem żegnamy
(
Śliwerski B.
), s. 309-315
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.