PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
LXXXII(5)
Czasopismo
Szkoła Specjalna
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
LXXXII(5)
artykuł:
Zapobiec wykluczeniu – rola terapeutów i rodziców we włączaniu dziecka z niepełnosprawnością do systemu edukacji
(
Gałkowska M.
,
Kruś-Kubaszewska K.
), s. 370-386
artykuł:
Postawy rodziców dzieci o prawidłowym rozwoju wobec systemu kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(
Iwanicki H.
,
Lacek A.
), s. 387-398
artykuł:
Niepełnosprawność intelektualna – w stronę modyfikacji kontekstów teoretycznych
(
Pawelczak K.
), s. 347-359
artykuł:
Mothers' perspective on the functioning of a family with a child with special communication needs – preliminary research
(
Konieczna I.
), s. 360-369
artykuł:
Edukacja zdalna podczas pandemii wirusa COVID-19 uczniów i uczennic z lekką niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli i nauczycielek
(
Buchnat M.
,
Wojciechowska A.
), s. 334-346
artykuł:
Dobre praktyki współpracy szkoły ogólnodostępnej i specjalnej
(
Bełza-Gajdzica M.
,
Gajdzica Z.
), s. 325-333
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.