PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Czasopismo
Lubelski Rocznik Pedagogiczny
Rocznik
2023
Tom
42
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Learning Environment in the Optics of Critical Constructivism
(
Perkowska-Klejman A.
,
Górka-Strzałkowska A.
), s. 7-21
artykuł:
The Social Climate of the Classroom in the Context of the Diagnosis of the Needs of Students in the Field of School Prevention
(
Kusztal J. J.
,
Piasecka M.
,
Czaczuń K.
), s. 23-46
artykuł:
Early Childhood Education of the Foreign Child/ Student – A Normative Approach
(
Samborska I.
), s. 47-62
artykuł:
School as a Childhood Place. Experience of 3rd-Grade Elementary School Students
(
Lulek B.
), s. 63-76
artykuł:
Odtwarzanie wzorów konstrukcyjnych przez dzieci 4-, 5- i 6-letnie 70 lat temu i dzisiaj. Porównanie wyników badań
(
Jelinek J. A.
), s. 77-91
artykuł:
Zastosowanie skali NEP do badania świadomości ekologicznej młodzieży akademickiej
(
Kozłowska A.
,
Brzezińska A.
,
Dąbrowska P.
,
Kuczora J.
,
Jarecka A.
,
Kwaśna J.
,
Łobodziec E.
,
Kaczmarek M.
), s. 93-116
artykuł:
Skale obserwacyjne do oceny rozwoju poznawczego dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (KAPP_SNIU), znacznym (KAPP_SNIZ) i głębokim (KAPP_SNIG) – charakterystyka narzędzia
(
Papuda-Dolińska B.
,
Błaszczak A.
,
Wiejak K.
,
Knopik T.
,
Krasowicz-Kupis G.
,
Łuniewska-Etenkowska M.
,
Zieliński P.
), s. 117-133
artykuł:
Motywy wyboru zawodu a zadowolenie z pracy nauczycieli
(
Nowosad K.
), s. 153-167
artykuł:
Selected Contemporary Social Threats in the Discourse of Social Pedagogues
(
Maliszewski W. J.
,
Frąckowiak P.
), s. 169-180
artykuł:
Yoga and Meditation Benefits in Developmental Age: At School, to Relax the Body and Mind
(
Valentini M.
,
Raschi E.
), s. 181-193
artykuł:
Motywacja i zaspokojenie potrzeb w pracy a work-life balance i poczucie satysfakcji z życia pracowników polskich korporacji w okresie przed pandemią Covid-19
(
Skrok J.
,
Strońska-Szymanek A.
,
Kolemba M.
,
Surzykiewicz J.
), s. 195-210
artykuł:
Formalne i nieformalne strategie w pracy opiekunki w żłobku
(
Heland-Kurzak K.
), s. 211-224
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.