PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Czasopismo
Lubelski Rocznik Pedagogiczny
Rocznik
2022
Tom
41
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The Process of Positive Adaptation to Remote Learning during the COVID-19 Pandemic
(
Walczak-Człapińska K.
,
Dobińska G. Z.
,
Okólska K. A.
), s. 55-71
artykuł:
Life, Work and Education during a Pandemic (Selected Issues from an International Perspective)
(
Piwowarski R. W.
), s. 7-23
artykuł:
Indywidualny program wsparcia psychologicznego kadry pedagogicznej Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych
(
Siemionow J. M.
), s. 133-144
artykuł:
COVID, Home Schooling and Inequalities
(
Kurowski A. A.
), s. 41-53
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.