PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Czasopismo
Lubelski Rocznik Pedagogiczny
Rocznik
2022
Tom
41
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Wiedza wyciszana i jej status w strukturze środowisk wychowawczych - wybrane perspektywy teoretyczne
(
Bielska E. S.
), s. 7-21
artykuł:
W poszukiwaniu nauczycielskiego oporu – na podstawie narracji nauczycieli
(
Zalewska-Bujak M. M.
), s. 23-40
artykuł:
Learned Helplessness of Young People during the COVID-19 Distance Learning. A Research Report
(
Kolber M.
), s. 41-52
artykuł:
Developing Transferable Competences of Students – the Self-Determination Theory and Challenges of Future Education
(
Knopik T.
,
Oszwa U.
), s. 53-66
artykuł:
Fathers with Intellectual Disabilities Talk about Their Plans, Hopes, and Children’s Future. A Qualitative Research Report
(
Ćwirynkało K.
), s. 67-84
artykuł:
Percepcja wzrokowa uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną
(
Węglarz-Masłowska M. K.
), s. 85-93
artykuł:
Wsparcie edukacyjne postrzegane przez uczniów z trudnościami w uczeniu się o niższym poziomie poczucia kompetencji
(
Kowaluk-Romanek M. A.
), s. 95-107
artykuł:
Doświadczenia edukacyjne głuchoniewidomych uczniów w codzienności szkolnej: komunikat z badań
(
Kasprzak T.
), s. 109-132
artykuł:
Working with Deprived and Depraved Children in the Perspective of Symbolic Interactionism
(
Bernasiewicz M. W.
), s. 133-150
artykuł:
Uzależnienie i współuzależnienie od alkoholu w rodzinie a postępowanie mediacyjne
(
Silecka-Marek E.
), s. 151-172
artykuł:
Wykorzystanie podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach w pracy z wychowankami rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
(
Zalewska O. A.
), s. 173-187
artykuł:
Edukacja plastyczna w przedszkolu w percepcji przyszłych nauczycieli
(
Kurowska B.
,
Łapot-Dzierwa K.
), s. 189-205
artykuł:
Observation Worksheet for the Development of Self-Regulation of 2- to 3-year-old Children (AOS)
(
Potorska A. B.
), s. 207-224
artykuł:
Środki poprawczo-wychowawcze stosowane wobec małoletnich więźniów w Królestwie Polskim (do 1867 r.)
(
Czołgoszewski J.
), s. 225-239
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.