PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Czasopismo
Lubelski Rocznik Pedagogiczny
Rocznik
2020
Tom
39
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Tożsamość i pamięć społeczna z perspektywy edukacji międzykulturowej – na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich i izraelskich licealistów
(
Sacharczuk J.
)
artykuł:
Strona tytułowa wraz ze spisem treści
(
Barabas M.
)
artykuł:
Stałość przeświadczeń nauczycieli o wypełnianiu roli zawodowej w zmieniającej się szkole w świetle badań empirycznych
(
Popławska A.
)
artykuł:
Poziom poczucia własnej skuteczności a zasoby osobiste i społeczne osób skazanych
(
Wojnarska A. D.
,
Osińska M.
)
artykuł:
Funkcjonowanie na pograniczu a spostrzeganie zróżnicowania kulturowego w deklaracjach polskich i czeskich studentów
(
Szafrańska A.
)
artykuł:
Działania podejmowane w procesie resocjalizacji dziewcząt niedostosowanych społecznie w ocenie ich rodziców
(
Siemionow J. M.
)
artykuł:
Diagnosis of preferences and special talents in the child's – opinions of surveyed teachers
(
Kisiel M.
)
artykuł:
Aksjologiczny kontekst procesu dewiacji zachowania u dorastających
(
Opozda-Suder S.
,
Ostafińska-Molik B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.