PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
30
Czasopismo
Studia Maritima
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
30
artykuł:
"Mare liberum" w myśli polityczno-prawnej Fernando Vázqueza de Menchaca (1512–1569). Uwarunkowania, korzenie, istota
(
Jakóbczyk-Adamczyk P.
), s. 5-20
artykuł:
Zarys dziejów portu kołobrzeskiego w XVI-XVIII wieku
(
Gaziński R.
), s. 23-39
artykuł:
„Nasza przyszłość leży na morzu”. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozbudowy floty niemieckiej w latach 1898–1912
(
Szlanta P.
), s. 41-67
artykuł:
Zbrojenia morskie Rosji w okresie pocuszimskim (1905–1914)
(
Herma M.
), s. 69-82
artykuł:
„Chory człowiek (Europy)” i morze – koncepcje rozwoju i działania floty osmańskiej na początku XX wieku
(
Nykiel P.
), s. 83-99
artykuł:
Polityczno-militarne aspekty ataku cieśnin tureckich w świetle planu Churchilla–Cardena
(
Zalewski Z. S.
), s. 101-134
artykuł:
Problem Kłajpedy na łamach wileńskiej prasy obozu narodowego w okresie międzywojennym
(
Jakubik M.
), s. 135-150
artykuł:
Brytyjsko-niemiecki układ morski z 18 czerwca 1935 roku
(
Szudarek K. M.
), s. 151-189
artykuł:
Brytyjsko-islandzkie „wojny dorszowe” (1958–1976) jako przykład sporów o zawłaszczanie morza
(
Kubiak K.
), s. 191-221
artykuł:
Hierarchia Kościoła rzymskokatolickiego wobec Ziem Odzyskanych w latach 1945–1951 – wybrane perspektywy
(
Cichocka M.
), s. 223-251
artykuł:
Zastępstwo kapitana statku morskiego. Analiza stanu prawnego
(
Kijowski M.
), s. 253-266
artykuł:
O rozumieniu, wdrażaniu i potrzebie wychowania morskiego. Wychowanie morskie w opiniach nauczycieli z województwa zachodniopomorskiego
(
Kołodziej A.
,
Kołodziej-Durnaś A.
), s. 267-285
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.