PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Czasopismo
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
LXV
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
LXV
artykuł:
Ewolucja krajowych i międzynarodowych unormowań w zakresie ochrony praw dziecka w XIX i XX w.
(
Wojniak J.
), s. 5-18
artykuł:
Kształcenie nauczycieli w Europie w kontekście Procesu Bolońskiego
(
Włoch A.
), s. 19-30
artykuł:
Nowe uwarunkowania edukacyjne epoki dzieci sieci
(
Morbitzer J.
), s. 31-48
artykuł:
Zagrożenia internetowe w świadomości młodzieży
(
Bereźnicka M.
), s. 49-67
artykuł:
Nauczyciele akademiccy w percepcji studentów
(
Rudkowska G.
), s. 69-81
artykuł:
Koncepcja organizacji uczącej się w perspektywie pracy przedszkola
(
Sajdera J.
), s. 83-92
artykuł:
Język, który zniewala – praktyki ramowania w edukacji przedszkolnej
(
Grochowalska M.
), s. 93-103
artykuł:
Wczesnorozwojowe wyznaczniki teorii umysłu w kontekście głuchoty
(
Kossewska J.
), s. 105-124
artykuł:
Dylematy w edukacji i rehabilitacji osób głuchych i słabosłyszących
(
Gunia G.
), s. 125-135
artykuł:
Werbalne i pozawerbalne zdolności twórcze uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim
(
Parys K.
), s. 137-149
artykuł:
Studenci pedagogiki specjalnej w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną – opinie nauczycieli ćwiczeniowych
(
Baraniewicz D.
), s. 151-163
artykuł:
Problematyka teleologiczna w andragogice specjalnej
(
Cierpiałowska T.
), s. 165-173
artykuł:
Zaburzenia BFRB u młodzieży
(
Kałużna-Wielobób A.
,
Prochwicz K.
), s. 175-189
artykuł:
Opinie studentek dotyczące przerywania ciąży. Doniesienie z badań
(
Czerwińska-Jakimiuk E.
), s. 191-201
artykuł:
Agresywność osób wykolejonych społecznie
(
Abramciów R.
,
Lewicka-Zelent A.
), s. 203-215
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.