PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Czasopismo
Polish Psychological Bulletin
Rocznik
2023
Tom
54
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Turkish University Students' Social Support, Daily Activities, Self-Supportive and Health Risk Behaviors During COVID-19 Pandemic
(
Erden G.
,
Çoksan S.
,
Özdoğru A. A.
,
Ergül-Topçu A.
,
Azak Y.
,
Kıral Uçar G.
,
Ögel-Balaban H.
,
Dikmeer İ. A.
,
Yasak Y.
), s. 37-47
artykuł:
Mimicry or Responsiveness? Verifying the Mimicry-as-a-Social-Glue Hypothesis
(
Kulesza W.
,
Muniak P.
,
Czekiel M.
,
Bedyńska S.
,
Cisłak A.
), s. 48-51
artykuł:
Liberal and communitarian civic orientation in Poland as antagonistic concepts of the moral community. Do they imply different patterns of social and political commitment?
(
Radkiewicz P.
), s. 12-26
artykuł:
Is Body Surveillance Trivial? A Model of Body Dissatisfaction in Women based on the Sociocultural Model, Self-Determination Theory and Objectification Theory
(
Paulisova E.
,
Orosova O.
), s. 65-78
artykuł:
Exposing People to Others Not Following Recommendations Reduces Unrealistic Optimism. An Experiment During a Pandemic
(
Kulesza W.
,
Doliński D.
,
Muniak P.
,
Izydorczak K.
,
Węgrzyn R.
,
Rizulla A.
), s. 52-57
artykuł:
Development of Emotional Autonomy of Adolescents in the Context of Family Relations and Academic Performance in Middle School
(
Xiao S.
), s. 58-64
artykuł:
Developing a Personality through Humanizing Professional Education
(
Petrova L.
,
Savchenko O.
,
Bryk T.
,
Chernyshova T.
,
Trebin M.
), s. 27-36
artykuł:
Adolescent–avatar similarity and its predictors: global self-esteem, gender or personality?
(
Paleczna M.
,
Ilczuk E.
,
Szmigielska B.
), s. 1-11
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.