PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Czasopismo
Polish Psychological Bulletin
Rocznik
2016
Tom
47
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
“You will probably refuse, but…”: When activating reactance in a single sentence increases compliance with a request
(
Guéguen N.
), s. 170-173
artykuł:
The effect of self epistemic authority on compliance with expert recommendations
(
Stasiuk K.
,
Maksymiuk R.
,
Bar-Tal Y.
), s. 174-178
artykuł:
Self-esteem, readiness for self-improvement and life satisfaction in Indian and Polish female students
(
Zawadzka A. M.
,
Kosakowska-Berezecka N.
,
Niesiobędzka M.
), s. 179-185
artykuł:
Size or Openness: Expansive but Closed Body Posture Increases Submissive Behavior
(
Bialobrzeska O.
,
Parzuchowski M.
), s. 186-194
artykuł:
Heterogeneity in Clinical Symptoms and Cognitive Functioning of Children with Hyperactivity-Impulsivity and Inattention: Dimensional and Person-Centered Perspectives
(
Gambin M. J.
,
Święcicka M. J.
), s. 195-206
artykuł:
Optimal Viewing Position for Fully Connected and Unconnected words in Arabic
(
Ganayim D.
), s. 207-219
artykuł:
Sniffing the mood for cooperation: Personality and odor induced affective states effects
(
Marchlewska M.
,
Czerniawska E.
,
Oleksiak K.
), s. 220-227
artykuł:
Thinking in a foreign language, fast and slow
(
Turula A.
), s. 228-232
artykuł:
Why can’t we just ask? The influence of research methods on results. The case of the “bystander effect”
(
Grzyb T.
), s. 233-235
artykuł:
Maternal Parenting Attitudes and Preschoolers’ Hot and Cool Executive Functions
(
Kamza A.
,
Putko A.
,
Złotogórska A.
), s. 236-246
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.