PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Glottodidactica
Rocznik
2021
Tom
48
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Personification in EFL learners’ academic writing: A cognitive linguistic stance
(
Belkhir S.
), s. 7-20
artykuł:
The Interactive Learning Model: A theory that assists the L2 learner in achieving self-awareness
(
Johnston C. A.
,
Klein G. B.
,
Johnston N.
,
Johnston J.
), s. 21-41
artykuł:
La politique du multilinguisme dans le système éducatif polonais
(
Kucharczyk R.
), s. 43-59
artykuł:
The disconnect between textbook and research: Inductive versus deductive approaches to grammar in first-year German college textbooks
(
Pittman I.
), s. 61-81
artykuł:
Zusammenspiel zwischen Diskurs und Syntax im Erwerb des Deutschen als Zweitsprache in der Kindheit
(
Sopata A.
), s. 83-94
artykuł:
Zur Entwicklung der kodematischen Theorie des Fremdsprachenunterrichts
(
Szczodrowski M.
), s. 95-109
artykuł:
Language and education policy as one of the main challenges of migrant integration in Poland
(
Wąsikiewicz-Firlej E.
), s. 111-129
artykuł:
Udo O.H. Jung. Investigativer Fremdsprachenunterricht. Norderstadt: BoD – Books on Demand. 2021. S. 474
(
Jaszczyk-Grzyb M.
), s. 131-134
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.