PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Glottodidactica
Rocznik
2021
Tom
48
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
‘Are you going to go?’ Putting a pedagogical grammar rule under the corpus spotlight
(
BURTON G.
), s. 7-26
artykuł:
Methodischer Ansatz zur Simulation wissenschaftlichen Schreibens im Fremdsprachenstudium: Vorgehensweise und Probleme bei Vermittlung und Erwerb wissenschaftlicher Textprozeduren
(
ILUK J.
), s. 27-44
artykuł:
Über ból und symptomy… Wortschatz im Polnischunterricht für deutschsprachige Rettungskräfte
(
LISEK G.
), s. 45-62
artykuł:
The perception of languages by Italian native speakers
(
NITTI P.
,
FACCHETTI G.
), s. 63-80
artykuł:
The relationships between the average semester growth rates of lexical sophistication in L2 English writing at secondary school: A learner corpus analysis
(
ROKOSZEWSKA K.
), s. 81-102
artykuł:
Authenticity and awareness of English as a lingua franca in English language classrooms
(
TAGLIALATELA A.
), s. 103-122
artykuł:
Przemysław Gębal / Władysław Miodunka. Dydaktyka i metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego. / Didactics and methodology of teaching Polish as a foreign and second language. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 2020. Pp. 454
(
BANACH M.
), s. 123-126
artykuł:
Grażyna Zenderowska-Korpus. Phraseme in Textsorten. Landau: Verlag Empirische Pädagogik. 2020. S. 233
(
SKOWRONEK B.
), s. 127-130
artykuł:
Elżbieta Gajewska, Magdalena Sowa, Joanna Kic-Drgas. Filologia wobec wyzwań komunikacji specjalistycznej. Od współpracy z biznesem po kształcenie nauczycieli. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM. 2020. Pp. 238
(
ZAWACKA-NAJGEBURSKA M.
), s. 131-134
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.