PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Czasopismo
Roczniki Humanistyczne
Rocznik
2022
Tom
70
Numer
10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
Wyzwania w nauczaniu języka „egzotycznego” – na przykładzie fonodydaktyki języka polskiego
(
Kaproń-Charzyńska I.
), s. 143-157
artykuł:
Ukraiński jako język mniejszości narodowej w podstawie programowej MEiN. Cele i wyzwania kształcenia ukrainistycznego w Polsce
(
Romaniuk S.
,
Jakubowska-Krawczyk K.
), s. 189-203
artykuł:
Polszczyzna jako język „daleki” i „bliski” – studium porównawcze strategii inferencyjnych uczących się
(
Seretny A.
), s. 27-44
artykuł:
Polityka językowa na Białorusi oraz jej wpływ na sytuację filologii polskiej jako obcej na Białoruskim Uniwersytecie Państwowym w Mińsku
(
Jasińska-Grabowska E.
), s. 61-77
artykuł:
Odziedziczyć język, czyli o współczesnych problemach i wyzwaniach nauczania języka polskiego jako języka pochodzenia
(
Niesporek-Szamburska B.
), s. 45-60
artykuł:
Obraz Rosji w językowej świadomości hiszpańskich studentów
(
Karolczuk M.
,
Ruiz-Zorrilla Cruzate M.
), s. 159-172
artykuł:
Nauka ortografii a poczucie tożsamości. Kształcenie sprawności ortograficznej na lekcjach języka kaszubskiego
(
Pomierska J.
), s. 127-141
artykuł:
Multilingwizm społeczności polonijnej we Włoszech – uwarunkowania trójjęzyczności polsko-włosko-neapolitańskiej
(
Dyderska A.
), s. 7-25
artykuł:
Międzykulturowość czy transkulturowość? – nowy głos w dyskusji na temat dydaktyki kultury polskiej w refleksyjnym nauczaniu języka polskiego jako obcego. Rec.: Monika J. Nawracka, Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej, Księgarnia Akademicka, Kraków, 2020
(
Niewczas S.
), s. 225-230
artykuł:
Metoda projektu w perspektywie międzykulturowej. Kultura taneczna Gdańska w nauczaniu języka polskiego i polskiej kultury studentów z Chin
(
Jędrzejczak B.
,
Reglińska-Jemioł A.
), s. 173-187
artykuł:
Język polski i kultura polska jako egzotyczne w Republice Korei
(
Hajduk-Gawron W.
), s. 79-94
artykuł:
Heritage Language Long-Distance Acquisition in Remote Areas-Implementing Telecollaboration in Social Media to Increase Exposure to Polish Language and Culture
(
Krajka J.
,
Gabryś-Sławińska M.
), s. 111-125
artykuł:
Foreign Language Teaching Applied to Kashubian as a Chance for its Survival in a Globalised World
(
Makurat-Snuzik H.
), s. 95-110
artykuł:
Barngarla – język australijskich Aborygenów na crowdsourcingowej platformie edukacyjnej LARA
(
Bączkowska A.
), s. 205-223
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.