PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Czasopismo
Psychologia Wychowawcza
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
71(29)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
71(29)
artykuł:
Od definicji do skutecznej interwencji: jak rozumieć zjawisko bullyingu?
(
Mróz J. T.
,
Wójcik M.
,
Poraj-Weder M.
), s. 5-22
artykuł:
What’s school got to do with it? Critically addressing the school in school bullying
(
Horton P.
), s. 23-34
artykuł:
Bullying a wchodzenie w dorosłość. Znaczenie doświadczenia przemocy rówieśniczej dla zdrowia psychicznego młodych dorosłych
(
Mondry M.
,
Popyk A.
,
Pustułka P.
,
Winogrodzka D.
,
Wójcik M.
), s. 35-54
artykuł:
Klasyfikacja dzieci doświadczających przemocy rówieśniczej w Polsce przy użyciu analizy klas latentnych
(
Wójcik S.
), s. 55-67
artykuł:
„Coś się dzieje w naszej rodzinie” – analiza jakościowa mikrosystemowych uwarunkowań rodzicielskich interwencji antybullyingowych
(
Mróz J. T.
), s. 68-94
artykuł:
Odpowiedzialność prawna nauczyciela w przypadku bullyingu w szkołach i placówkach oświatowych – wybrane zagadnienia
(
Kowalski M.
), s. 95-107
artykuł:
Negatywne myśli wobec siebie wśród młodzieży licealnej – warsztat o czułym podejściu do siebie
(
Augustyniak-Laube W.
,
Pełka M.
,
Trybus R.
), s. 125-139
artykuł:
Postrzeganie przemocy nauczycieli wobec uczniów z perspektywy dorosłych uczniów
(
Kosowska M.
), s. 140-154
artykuł:
Przemoc rówieśnicza i bullying: doświadczenia i sposoby radzenia sobie wychowawców klas IV–VIII
(
Nyikó E. K.
), s. 155-171
artykuł:
Zastosowanie terapii ACT w pracy z rodzicami dzieci doświadczających prześladowania rówieśniczego (bullyingu)
(
Gorzołka A.
), s. 173-186
artykuł:
Przeciwdziałanie bullyingowi w szkole – znaczenie i możliwości prowadzenia działań profilaktycznych w polskich szkołach
(
Leszczyńska A.
), s. 187-195
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.