PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Czasopismo
Psychologia Wychowawcza
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
Special issue
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
Special issue
artykuł:
The bystander – a key participant in bullying. The role of factors that determine intervention
(
Walczak-Człapińska K.
), s. 102-114
artykuł:
Temporal perspective and the transmission of life experience in senility
(
Dryll E.
,
Tokarska U.
,
Cierpka A.
), s. 19-39
artykuł:
Temperamental basis of a balanced temporal perspective: a mediating role of temporal metacognition
(
Stolarski M.
,
Krężołek K.
,
Witowska J.
), s. 4-18
artykuł:
Perfectionism and aggression in artistically gifted persons
(
Martyna R.
,
Grażyna P.
,
Wiesława L.
), s. 146-169
artykuł:
Determinants of aggressive coping strategies in adolescent youth in situations of social conflict
(
Danuta B.-B.
), s. 115-128
artykuł:
Bullying as a subject of adolescents’ analysis. The perspective of students identified by their peers as bullies, victims, and prosocial students
(
Aleksandra T.-D.
), s. 87-101
artykuł:
A difficult diagnosis. Controversies around PTSD and ADHD
(
Ewa O.
,
Małgorzata W.-P.
), s. 40-55
artykuł:
A child in the face of death. How do children describe their experience of a loss of a close person?
(
Elżbieta Z.-Ś.
,
Magdalena H.
,
Ewa O.
), s. 56-69
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.