PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Czasopismo
Kwartalnik Neofilologiczny
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Sopravvivere al cataclisma: il Sud d’Italia dopo il sisma del 1783 nei racconti di viaggio del Grand Tour
(
Tylusińska-Kowalska A.
), s. 465-477
artykuł:
The assessment of political and religious leaders’ nonnative English pronunciation by Polish learners
(
Szpyra-Kozłowska J.
,
Bryła-Cruz A.
), s. 478-496
artykuł:
Le fantastique à la belge. L’ambiguïté dans La Mort du juste de Jean-Pierre Bours
(
Gadomska K.
), s. 497-506
artykuł:
Second language academic writer identity, relations of power and discourse practices
(
Lehman I. M.
,
Anderson R.
), s. 507-516
artykuł:
The cross-cultural conceptualization of ‘I’m lovin’ it’ between English and Polish
(
Waliński J. T.
), s. 517-530
artykuł:
Greening the Anglo-Saxons in Paul Kingsnorth’s "The Wake"
(
Czarnowus A.
), s. 531-543
artykuł:
English language fluency and the way Polish school students work with English textbook material on the example of two students
(
Andrychowicz-Trojanowska A.
), s. 544-564
artykuł:
Satzkonstruktionen ohne Verbum finitum: Diachrone, synchrone und panchrone Zugriffe auf ein vergessenes Phänomen der deutschen Syntax
(
Schönherr M.
), s. 565-579
artykuł:
,Danzig sehen und sterben‘. Manifestation der regionalen Verbundenheit in Danziger Todesanzeigen
(
Janus D.
), s. 580-591
artykuł:
CLIL models in Polish lower-secondary schools
(
Romanowski P.
), s. 592-605
artykuł:
El carácter convencional, obligatorio, distintivo y opcional del uso de la coma en español
(
Pawlak A.
), s. 606-620
artykuł:
La percezione delle manifestazioni di religosità popolare siciliana nelle relazioni di viaggio di John James Blunt e Auguste de Forbin
(
Walendziak-Genco E.
), s. 621-632
artykuł:
Transfererscheinungen zu Beginn des L3-Erwerbs: Evidenz aus der schriftlichen Sprachproduktion mehrsprachiger Deutschlerner
(
Długosz K.
), s. 633-648
artykuł:
O naukowej twórczości Profesora Franciszka Gruczy
(
Lehman I. M.
), s. 649-651
artykuł:
Sprache und Metasprache – Linguistik und Metalinguistik
(
Kotin M. L.
), s. 652-654
artykuł:
Professor Grucza as the founder of glottodidactics
(
Dakowska M.
), s. 655-658
artykuł:
Der Beitrag von Professor F. Grucza zur metawissenschaftlichen Herausgliederungder Angewandten Linguistik und ihrer Etablierung als akademisches Fach
(
Kątny A.
), s. 659-663
artykuł:
Wie lassen sich natürliche Sprachen beschreiben? Distinktion – Diakrise – Stratifikation
(
Kotin M. L.
), s. 664-666
artykuł:
Psycholinguistics at large: Professor Franciszek Grucza’s glottodidactic bent
(
Puppel S.
), s. 667-670
artykuł:
Zarys lingwistyki antropocentrycznej i translatoryki w ujęciu Profesora Franciszka Gruczy
(
Knapik A. R.
,
Chruszczewski P. P.
), s. 671-678
artykuł:
Komentarz do tekstu Aleksandry R. Knapik i Piotra P. Chruszczewskiego „Zarys lingwistyki antropocentryczneji translatoryki w ujęciu profesora Franciszka Gruczy”
(
Grucza F.
), s. 679-680
artykuł:
Daniela Reimann, Die Literaturvermittlung in der auswärtigen Kulturpolitik Deutschlands. Eine Betrachtung ihrer Entwicklung, Instrumente und Tendenzen, Königshausen & Neumann, 2016, str. 287.
(
Latkowska M.
), s. 681-682
artykuł:
Bettina Morcinek, Veronika Opletalová, Helmut Glück und Karsten Rinas: Deutschlernen „von unten“: Böhmakeln und Kuchldeutsch, Harrassowitz Verlag, Wiesbaden 2016, 392 S.
(
Kątny A.
), s. 683-684
artykuł:
Magdalena Latkowska, „Pedagodzy socjalizmu” czy „wrogowie klasowi”? Pisarze z NRD wobec powstania czerwcowego 1953 oraz budowy i upadku muru berlińskiego 1961–1989, OficynaWydawnicza ATUT, Wrocław 2016, 278 S.
(
Utri R.
), s. 685-686
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.