PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polska Akademia Nauk
Czasopismo
Kwartalnik Neofilologiczny
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Communicative Processes, Culture and English Language Teaching and Learning in the Space of the Polish High School Classroom: the Transcommunicator Vs. The Impact of the Language of the Internet
(
Bielak M. I.
), s. 6-19
artykuł:
Secondary School EFL Leraners’ Response to Coursebook Culture-focused Texts
(
Chodkiewicz H.
,
Kwiatek M.
), s. 20-36
artykuł:
Developing Intercultural Skills and Competence Among Students of Law Through Intercultural Language Learning
(
Kossakowska-Pisarek S.
), s. 37-49
artykuł:
Establishing Sharedness Through Lexis. An Analysis of Linguistic Choice and the Reader/Writer Relationship in Economic Journalism
(
Anderson R.
), s. 51-65
artykuł:
Negative Emotions: Conflict and Cross-linguistic Contrasts in Online Commenting Discourse
(
Lewandowska-Tomaszczyk B.
), s. 66-83
artykuł:
The Application of Adjective Semantic Space to the Assessment of the Self and Others as Effective/Ineffective Negotiators
(
Mazurek-Kucharska B.
,
Lehman I. M.
), s. 84-92
artykuł:
Cognition, Psychology and Communication Failures: From Inadequate Translations to Pearl Harbor
(
Hietaranta P.
), s. 94-104
artykuł:
Conflict as a Literary Gothic Convention
(
Łowczanin A.
), s. 105-113
artykuł:
From “Accelerated Grimace” to Catastrophe: Ethics of Aesthetics in Ezra Pound’s Hugh Selwyn Mauberley
(
Pietrzak W.
), s. 114-128
artykuł:
Begoña Crespo. Change in life, change in language. A semantic approach to the history of English.
(
Bator M.
), s. 129-132
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.