PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydział Filozofii
Czasopismo
Edukacja Filozoficzna
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
74
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
74
artykuł:
Is There Still (if There Has Been At All) an Analytic–Continental Divide?
(
d'Agostini F.
), s. 9-36
artykuł:
The Kyoto School after 1950: The Problem of Its Unity and Methodology
(
Kozyra A.
), s. 37-57
artykuł:
Praxis School and the Lifelong Critical Philosophical Attitude of Milan Kangrga
(
Đikanović M.
,
Jevtić N.
), s. 59-76
artykuł:
“Complex Logic” in Berlin: The Becoming of a Scientific School and Its Premature End
(
Urchs M.
,
Wuttich K.
), s. 77-100
artykuł:
A Brazilian Southern School in the Philosophy of Physics: Identity, Indistinguishability, and Individuality in Quantum Theories
(
Krause D.
), s. 101-124
artykuł:
The Lublin Philosophical School: Its Promising Paradigm of Philosophizing and Social Relevance
(
Lekka-Kowalik A.
), s. 125-139
artykuł:
The Lvov-Warsaw School after 1950
(
Brożek A.
), s. 141-160
artykuł:
The Polish School of Praxiology: Historical Background, Essential Features, the Founder and Main Representatives
(
Bukała M. W.
,
Gasparski W. W.
), s. 183-204
artykuł:
The Kraków School of Philosophy in Science: Profiting from Two Traditions
(
Polak P.
,
Trombik K.
), s. 205-229
artykuł:
Contemporary Critical Theory
(
Grumley J.
), s. 239-249
artykuł:
From the Budapest School to Intellectual Friendships: Reflections with Ágnes Heller and Immanuel Kant
(
Rundell J.
), s. 251-269
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.