PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Creativity. Theories – Research - Applications
Rocznik
2016
Tom
3
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Which Test of Divergent Thinking Is Best?
(
Runco M. A.
,
Paek S. H.
,
Alsuwaidi H. N.
,
Abdulla A. M.
,
Al-Jasim F. A.
), s. 4-18
artykuł:
An Exploration of Some Antecedents and Consequences of Creative Self-Efficacy: The Role of Achievement Goals, Enjoyment and Divergent Thinking
(
Puente-Diaz R.
,
Arroyo J. C.
), s. 19-33
artykuł:
Developing Visual Perception as a Stimulator of Artistic Activities of Children
(
Szuścik U.
), s. 34-43
artykuł:
Children’s Drawing in the Context of the Visual Language of New Media. Research Report
(
Didkowska B.
), s. 44-58
artykuł:
Cognitive Poetry: Theoretical Framework for the Application of Cognitive Psychology Techniques to Poetic Text
(
Kharkhurin A. V.
), s. 59-83
artykuł:
Space and Creativity: Students’ Opinions on School Space as a Component of the Creative Environment
(
Galewska-Kustra M.
), s. 84-93
artykuł:
An Artist Without Wings? Regulation of Emotions Through Aesthetic Experiences
(
Osowiecka M.
), s. 94-103
artykuł:
Determinants of the Content and Creation of Modern Television Series. Selected Issues
(
Arcimowicz K.
), s. 104-117
artykuł:
Popular Author of Popular Art
(
Jaworski M.
), s. 118-126
artykuł:
Creativity and Leadership in Organizations: A Literature Review
(
Guo J.
,
Dilley A. E.
,
Gonzales R.
), s. 127-151
artykuł:
Slumps and Jumps: Another Look at Developmental Changes in Creative Abilities
(
Gralewski J.
,
Gajda A.
,
Wiśniewska E.
,
Lebuda I.
,
Jankowska D. M.
), s. 152-177
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.