PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Discourse and Communication for Sustainable Education
Rocznik
2014
Tom
5
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
The Future Architects’ Attitude towards Innovations in the Context of Sustainable Development
(
Artemeva V.
), s. 31-37
artykuł:
Gender Equality in Public Higher Education Institutions of Ethiopia: The Case of Science, Technology, Engineering, and Mathematics
(
Egne R. M.
), s. 3-21
artykuł:
Academic Library as the Space for the Development of Future Specialists’ Competence
(
Kardeliene L.
,
Kardelis K.
,
Bakutyte R.
), s. 22-30
artykuł:
A Case Study of ESD Implementation: Signs of Sustainable Leadership
(
Iliško D.
,
Badyanova Y.
), s. 38-48
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.