PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Bulletin of Geography. Socio-economic Series
Rocznik
2016
Tom
31
Numer
31
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
31
artykuł:
Studentification in Bloemfontein, South Africa
(
Ackermann A.
,
Visser G.
), s. 7-17
artykuł:
Unpacking the geography of tourism innovation in Western Cape Province, South Africa
(
Booyens I.
,
Rogerson C. M.
), s. 19-36
artykuł:
Spatial development of sports facilities in Hungarian cities of county rank
(
Kozma G.
,
Pénzes J.
,
Molnár E.
), s. 37-44
artykuł:
Differentiation of reproductive behaviour of the population of the Kraków Metropolitan Area in the light of survey research
(
Gałka J.
,
Kurek S.
,
Wójtowicz M.
), s. 45-57
artykuł:
Disjunct perceptions? Climate change threats in two-low lying South African coastal towns
(
Hoogendoorn G.
,
Grant B.
,
Fitchett J. M.
), s. 59-71
artykuł:
From village to city through maps: historical cartographic materials as an information source on 20thcentury environmental changes due to urbanisation in Poland
(
Nieścioruk K.
), s. 73-86
artykuł:
The dynamics of sex-age structure of the population in urban and rural areas in the Republic of Kazakhstan in the years 1991-2013
(
Nyussupova G.
,
Kalimurzina A.
), s. 87-111
artykuł:
Demographic changes in the area of Śląskie voivodeship – retrospective analysis and projection until 2050
(
Sojka E.
), s. 113-128
artykuł:
Various mental images about the geographical extension of Central, Southeast and Eastern Europe
(
Tamás H.
), s. 129-143
artykuł:
Approximating actual flows in physical infrastructure networks: the case of the Yangtze River Delta high-speed railway network
(
Zhang W.
,
Derudder B.
), s. 145-160
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.