PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Intercultural Management
Rocznik
2015
Tom
6
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Organisational consciousness in public safety management system
(
Kożuch B.
,
Sienkiewicz-Małyjurek K.
), s. 5-16
artykuł:
Perception of organizational culture, commitment and loyalty of corporation employees
(
Barabasz A.
,
Kuźmierz M.
), s. 17-35
artykuł:
Cultural traits of the future managers from generation Y – an example of young Europeans
(
Bartosik-Purgat M.
), s. 37-55
artykuł:
Social return and organisational culture
(
Meurs D.
,
Spruijt A.
,
Pannerden P. v. N. t.
), s. 57-71
artykuł:
Intercultural interactions in the German subsidiary operating in Poland-a case study
(
Przytuła S.
), s. 73-89
artykuł:
Cultural determinants of employee relationship management
(
Moczydłowska J. M.
,
Widelska U.
), s. 91-100
artykuł:
Chosen aspects of economic profitability in agricultural companies in the context of global economic crisis
(
Grzegorzewska E.
), s. 101-110
artykuł:
Determinants of building competitive positions of family enterprises – case study
(
Lemańska-Majdzik A.
,
Sipa M.
), s. 111-121
artykuł:
Towards Family Entrepreneurial Orientation. The Construct, Dimensionality and Measurement
(
Tomski P.
), s. 123-142
artykuł:
The formulation of the strategy in the cooperative
(
Loera M. C. R.
), s. 143-150
artykuł:
Building competitive advantage in the context of electronic communication with the use of social media
(
Tarabasz A.
), s. 151-165
artykuł:
Multicultural issues in the development of Islamic banking
(
Masiukiewicz P.
), s. 167-176
artykuł:
Familiness and Born Globals: Rapid Internationalisation among Polish Family Firms
(
Wach K.
), s. 177-186
artykuł:
Technical, Organizational and Cross-cultural issues associated with the deployment of Customer Relationship Management (CRM) in Transnational and Global Multicultural Organizations
(
Isern G.
,
Sena G.
), s. 187-196
artykuł:
The Framework of Culture: a Frame for Work
(
Nispen P. V.
), s. 197-209
artykuł:
Competitiveness factors of the candy industry in San Luis Potosí, México
(
Bednarek M.
,
Guzmán J. C. N.
), s. 211-242
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.