PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
International Review of Social Research
Rocznik
2015
Tom
5
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Culture, market and society. Between marketization of culture and culturalization of market
(
Chantepie P.
,
Becuţ A.
,
Raţiu D. E.
), s. 75-77
artykuł:
The Creative Industries: a discourse-theoretical approach
(
Mäe R.
), s. 78-87
artykuł:
Public banking for the cultural sector: financial instruments and the new financial intermediaries
(
Monclus R. P.
), s. 88-101
artykuł:
Legitimising Strategies in the Field of Independent Cultural Production: the Case of Reissue Record Labels in the USA
(
Bowsher A.
), s. 102-112
artykuł:
Design, It’s Not What It Looks Like!
(
Puşcaşiu V.
), s. 113-119
artykuł:
Less than Friends, More than Acquaintances: Artists, Markets and Gallery Openings in New York
(
Fuller M. G.
), s. 120-129
artykuł:
Institutional Logics as orchestras’ strategic dilemma
(
Heinen A.
,
Weisenfeld U.
), s. 130-140
artykuł:
The Opera Experience: Performing a Vibrato with the Audience
(
Cuenca M.
,
López-Sintas J.
,
García-Álvarez E.
), s. 141-151
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.