PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Practice and Theory in Systems of Education
Rocznik
2016
Tom
11
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Postpartum Mental State of Mothers of Twins
(
Brantmüller É.
,
Gyúró M.
,
Galgán K.
,
Pakai A.
), s. 1-12
artykuł:
The Traditional in Contemporary Curricula of Preschool Education
(
Kopas-Vukašinović E.
,
Savović M.
), s. 13-19
artykuł:
The Specific of Scholar Dropout in Students’ Opinion
(
Blândul V. C.
,
Bradea A.
), s. 20-26
artykuł:
Adolescents Perceptions of Health Education in Secondary Schools: The Need for a Dialectical, Practical and Transcultural Proposal
(
Cala V. C.
,
Soriano-Ayala E.
,
González A. J.
), s. 27-35
artykuł:
Are Future Teachers Methodically Trained to Distinguish Good from Bad Educational Software?
(
Pjanić K.
,
Hamzabegović J.
), s. 36-44
artykuł:
Teaching Method
(
Niculescu C.-M.
), s. 45-48
artykuł:
What does it Mean to Educate?
(
Knausz I.
), s. 49-54
artykuł:
Compliance Issues in Higher Education
(
Benedek P.
), s. 55-61
artykuł:
Correlation Between Leadership Effectiveness and Personality Preferences at a Hungarian Independent Financial Advisor Company
(
Mészáros A.
,
Budavári-Takács I.
), s. 62-70
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.