PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Practice and Theory in Systems of Education
Rocznik
2015
Tom
10
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
(
Dobrovolná A.
), s. 16-22
artykuł:
Study of Emotional Intelligence Patterns with Teachers Working in Public Education
(
Balázs L.
), s. 46-56
artykuł:
Revealing the Reasons Leading to Students' Drop-Out at the College of Dunaújváros
(
Marianna Szabó C.
,
Bacsa-Bán A.
), s. 81-96
artykuł:
Pedagogical Aspects of Voluntary School Work
(
Mária Jármai E.
,
Palányi I. Z.
), s. 23-45
artykuł:
Medical Liability in the Light of New Hungarian Civil Code
(
Barzó T.
), s. 107-114
artykuł:
Intercultural Education as an Imperative of Social Development
(
Baça F.
), s. 68-73
artykuł:
Do Young Learners Exploit the Same Learning Strategies as Adults?
(
Hrozková I.
), s. 74-80
artykuł:
Dilemmas in the Legal Treatment of the Status of People Living with Disabilities
(
Laki I.
,
Tóth L.
), s. 97-106
artykuł:
Creative Workshop as a Form of Contemporary Art and a Space for Subjective Development1
(
Józefowski E.
), s. 57-67
artykuł:
Analysing ESP Texts, but How?
(
Borza N.
), s. 1-15
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.