PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Teacher Education for Sustainability
Rocznik
2016
Tom
18
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
A Suggested In-service Training Model Based on Turkish Preschool Teachersí Conceptions for Sustainable Development
(
Kabadayi A.
), s. 5-15
artykuł:
An Exploration of Teaching Practices of Private, Public, and Public-Private EFL Teachers in Iran
(
Gholami J.
,
Sarkhosh M.
,
Abdi H.
), s. 16-33
artykuł:
The Relationship between Mathematics Teachers’ Teaching Approaches and 9th Grade Students’ Mathematical Self
(
Briede L.
), s. 34-47
artykuł:
Twenty-first Century Education: Transformative Education for Sustainability and Responsible Citizenship
(
Bell D. V. J.
), s. 48-56
artykuł:
Social Emotional Learning: Implementation of Sustainability-Oriented Program in Latvia
(
Martinsone B.
), s. 57-68
artykuł:
Web-Based Intervention for Developing Long-Term Health Literacy of Individuals: Possibilities and Limitations
(
Krūmiņa A. A.
,
Ļubenko J.
), s. 69-83
artykuł:
The Effect of Professional Development on Teacher Efficacy and Teachers’ Self-Analysis of Their Efficacy Change
(
Yoo J. H.
), s. 84-94
artykuł:
Educational Action Research to Achieve the Essential Competencies of the Future
(
Kapenieks J.
), s. 95-110
artykuł:
Autonomous Learning for English Acquisition in Blended e-Studies for Adults within the Context of Sustainable Development
(
Bojāre I.
), s. 111-126
artykuł:
Social Equality as Groundwork for Sustainable Schooling: The Free Lunch Issue
(
Kairiene B.
,
Sprindziunas A.
), s. 127-139
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.