PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Teacher Education for Sustainability
Rocznik
2013
Tom
15
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Engaging Student Teachers in Sustainable Praxis in Aotearoa/New Zealand
(
Smorti S.
,
Peters-Algie M.
,
Rau C.
), s. 5-14
artykuł:
Positive Youth Action Towards Climate Change
(
Buttigieg K.
,
Pace P.
), s. 15-47
artykuł:
A Model for Developing Meta-Cognitive Tools in Teacher Apprenticeships
(
Bray P.
,
Schatz S.
), s. 48-56
artykuł:
Reflections of Design-Oriented Pedagogy for Sustainable Learning: an International Perspective
(
Vartiainen H.
,
Enkenberg J.
), s. 57-72
artykuł:
Countryís Competitiveness and Sustainability in the Context of the Higher Education System Reforms
(
Jermolajeva E.
,
Aleksejeva L.
), s. 73-83
artykuł:
Coping at School - Academic Success or/and Sustainable Coping in Future?
(
Sakk M.
), s. 84-106
artykuł:
Why Education for Sustainable Development Needs Early Childhood Education: The Case of Norway
(
Eriksen K. G.
), s. 107-120
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.