PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Signum Temporis
Rocznik
2015
Tom
7
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Reinvestigating the Determinants of Lifelong Learning: Can Pedagogy for Critical Thinking Contribute to Developing Lifelong Learners?
(
Homayounzadeh M.
), s. 1-14
artykuł:
Teachers’ Approach to Playfulness in the Process of Education/Learning in Lithuania and Greece
(
Synodi E.
,
Linardakis M.
,
Sadauskienė R.
,
Kochanskienė A.
,
Rimavičienė D.
), s. 15-19
artykuł:
Clinical Significance: a Therapeutic Approach Topsychological Assessment in Treatment Planning
(
Afolabi O. E.
), s. 20-29
artykuł:
Theoretical Background and Methodology of Senior Preschoolers’ Enlargement of the Vocabulary by Means of Phraseological Units
(
Mysan I.
), s. 30-36
artykuł:
Problem of Understanding in the Psychology Science Studies of Ukrainian and Russian Researchers
(
Kharchenko N.
), s. 37-43
artykuł:
The Relation Between Personal Traits, Organisational Commitment and Burnout at Work
(
Laima M.
), s. 44-49
artykuł:
Person’s Behavior Control in Stochastic Conditions of Symbolic Danger
(
Hmilyar O.
), s. 50-53
artykuł:
Social Media as a Tool for Improving Teaching and Learning Experience
(
Jankauskaitė D.
), s. 54-59
artykuł:
Evaluation of the Teaching Methods Used in Secondary School Biology Lessons
(
Porozovs J.
,
Liepniece L.
,
Voita D.
), s. 60-66
artykuł:
A comparative Study of Psychological Characteristics of Teachers in Riga and Smolensk
(
Vladimirovna Bogdanova T.
,
Ermolaeva E.
), s. 67-74
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.