PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Signum Temporis
Rocznik
2009
Tom
2
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Development of Cooperation Skills During Acquisition Process of Jazz Singing
(
Bērziņa I.
,
Marnauza M.
), s. 4-11
artykuł:
Development of Youth Sensomotoric Coordination in Acquisition of Playing Percussion Instruments
(
Gžibovskis T.
,
Marnauza M.
,
Voita D.
,
Perepjolkina V.
), s. 12-21
artykuł:
European Structural Funds Support to Further Training and Increasing Competitiveness of Pedagogues of Latvia
(
Krastiņš V.
,
Ļaudams V.
), s. 22-33
artykuł:
Work Motivation Peculiarities of Employees from Various Industries in Latvia
(
Lasmane A.
,
Kāposta I.
,
Sautiņš N.
), s. 34-45
artykuł:
Quo Vadis Music Education? Sketching a Philosophy for Music Education
(
Lehtonen K.
,
Juvonen A.
), s. 46-61
artykuł:
Upbringing Potential in Family, Theoretical Grounds of its Criteria and Indicators
(
Medne D.
), s. 62-69
artykuł:
Correlations Between Pro-Social State De-Individuation and Pro-Individual Trait Creativity Among Secondary School Students in Estonia
(
Nemeržitski S.
), s. 70-76
artykuł:
Profiled Musical Education in the Republic of Belarus
(
Паздников М.
,
Гончарова Е.
), s. 77-84
artykuł:
Aggressive Driving: Associations between Car's Brand and Driver's Gender among Young Drivers in Latvia
(
Perepjolkina V.
), s. 85-92
artykuł:
Assesing Business Ethics in Context of Corporate Social Responsibility
(
Strautmanis J.
,
Vidnere M.
), s. 93-98
artykuł:
Psycho-Immunological Process Evaluation of Biodanza
(
Stück M.
,
Villegas A.
,
Bauer K.
,
Terren R.
,
Toro V.
,
Sack U.
), s. 99-113
artykuł:
Sress Reduction Programme Straimy and Biofeedback Measurement System Adaption in Riga Teacher Training and Educational Management Academy
(
Svence G.
,
Kazāka T.
), s. 114-123
artykuł:
Theory Basis of Educational Cognition
(
Špona A.
), s. 124-130
artykuł:
Information and Communication Technology within English for Academic Purposes Studies
(
Zaščerinska J.
), s. 131-138
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.