PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Signum Temporis
Rocznik
2008
Tom
1
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Higher Education for the Development of Latvia
(
Koķe T.
), s. 4-9
artykuł:
Socio-Pedagogical Problems of Modern Students' Attitude Towards School
(
Špona A.
), s. 10-17
artykuł:
Some Aspects of Ensuring Socio-Cultural Competence of the Student in the Content of Latvian Language
(
Anspoka Z.
,
Siliņa-Jasjukeviča G.
), s. 18-27
artykuł:
Music Orientation and Musically Restricted
(
Juvonen A.
), s. 28-36
artykuł:
Development of Music Teacher's Reflective Activity: Theoretical Aspect
(
Davidova J.
,
Minakova T.
), s. 37-46
artykuł:
Development of Professional Competencies within the Further Education of Dance Teachers
(
Spalva R.
,
Vītola S.
), s. 47-53
artykuł:
Creative E-Course Model in English for Engineering Students
(
Rumpīte D.
), s. 54-62
artykuł:
Changing University Language Classroom
(
Darginavičienė I.
,
Liuolienė A.
,
Tamošiūnienė L.
,
Vaičiūnienė V.
), s. 63-70
artykuł:
Correlation Between Psychological Well-Being and Indicators of Optimism
(
Svence G.
,
Golde S.
), s. 71-77
artykuł:
Development of Student's Values in Pedagogical Process
(
Briška I.
), s. 78-88
artykuł:
Assessment of Emotional Stress and Hyperactivity in Children of Preschool and Early School Age
(
Porozovs J.
,
Tolmača N.
,
Vandāns J.
), s. 89-98
artykuł:
Individualisation and Proportioning of Physical Load During Sports Classes
(
Vazne Ž.
,
Jansone R.
), s. 99-104
artykuł:
"Class21" - A Research Project on Information Technologies in the Pedagogical Process (2000 - 2004)
(
Nausner E.
), s. 105-110
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.